سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: با وجود احترام زیادی که برای تیم اصفهان قائل هستم اما باید بگویم که این بازی برای ما مشابه یک بازی تمرینی بود.

به گزارش مرور نیوز، رضا جعفری روز پنجشنبه پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل هیات شنا اصفهان اظهار کرد: در این دیدار سعی کردیم به بازیکنان ملی پوش خود استراحت داده و به بازیکنان ذخیره فرصت بازی کردن دهیم.
سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه با بیان اینکه که از همه لحاظ برای از حریف بودیم افزود: نتیجه بازی نشان دهنده آن است که حریف حرفی برای گفتن نداشت.
وی به کمک تجربه بودن بازیکنان تیم هیات شنا اصفهان اشاره کرد و گفت: اصفهان اسم بزرگی در واترپلو دارد اما در سال های اخیر به دلیل عدم اسپانسر قوی، تیم قدرتمندی روانه مسابقات نمی کند. امیدواریم که هر چه زودتر شاهد تیمی قوی از این استان در مسابقات لیگ باشیم.
جعفری افزود: شکل بازی امروز به گونه ای بود که بازیکنان ما آن طور که باید محک نخوردند اما مطمئنا روند تیم ما هفته به هفته بهتر می شود و بازیکنان به آمادگی لازم می رسند.
وی ادامه داد: امیدوارم در بازی های مهمتر به لحاظ آمادگی به نقطه مطلوب رسیده و هماهنگی بین بازیکنان به مرز صد در صد برسد.
سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه عنوان کرد: هفته آینده به مصاف تیم تازه تاسیس شهید نوفلاح تهران خواهیم رفت که امیدوارم همچون سه بازی قبل خود با دست پر از میدان خارج شویم.
دیدار بین دو تیم واترپلوی نفت امیدیه و هیات شنای اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر با برتری 12 بر یک نفت امیدیه به پایان رسید.