لژیونر ایرانی تیم والیبال ورونا ایتالیا با مشکلاتی در این کشور مواجه شده که ممکن است منجر به بازگشت او شود.

به گزارش مرور نیوز، جواد معنوی‌نژاد بازیکن ایرانی تیم ورونا ایتالیا در این فصل به این تیم پیوست تا یکی از لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ اروپا لقب بگیرد.

با این حال به نظر می رسد این بازیکن با مشکلاتی در ایتالیا مواجه شده است. یک رسانه انگلیسی زبان با انتشار خبری از مشکلات معنوی نژاد در لیگ ایتالیا چنین نوشته است:

به نظر می‌رسد تیم ورونا با بازیکنان خارجی تیمش مشکلات زیادی دارد. این موضوعی است که بعد از بازی با پادووا به طور کامل آشکار شد. اگر چه بازیکنی مانند دجوریک هنوز نتوانسته برای این تیم بازی کند، اما تصور این است که نمی‌تواند کمک زیادی نیز به این تیم کند. به نظر می رسید بازیکنان ایرانی و کانادایی به اشتباه به این تیم آمده‌اند و تیمی در سطح یک برای آنها بزرگ است. در این بین شایعاتی مطرح شده است مبنی بر اینکه بازیکن ایرانی تیم وروناجواد معنوی نژاد باید به کشورش و تیم پیکان بازگردد. شاید بعد از بازگشت این بازیکن به ایران، ورونا انتخاب بهتری برای جایگزین وی داشته باشد.

این خبر در حالی روی خروجی این رسانه بین المللی قرار گرفته است که نشان از وضعیت نامناسب معنوی نژاد در این تیم دارد. به نظر می‌رسد مسئولان پارما و رسانه‌های ایتالیایی به این بازیکن امید چندانی ندارند و با چشم خوبی به وی نگاه نمی‌کنند.

حالا باید منتظر ماند و دید ستاره اصفهانی تیم ملی والیبال ایران به کشورش و تیم پیکان بازمی‌گردد یا به کارش در تیم ورونا ادامه خواهد داد.