مدافع تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: مشکلات تیم ملی زیاد است و برای کسب موفقیت نیاز به امکانات و برنامه ریزی مناسب تری داریم.

به گزارش مرور نیوز،  سید جلال حسینی درباره برگزاری تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: همیشه گفته ایم و باز هم می گوییم هر اردویی می تواند به تیم ملی کمک کند و 2 بازی آتی تیم ملی مقابل پاناما و ونزوئلا هم از لحاظ اعتماد به نفس و هماهنگی به بازیکنان کمک می کند.

او درمورد امکانات تیم ملی ایران گفت: واقعا امکانات تیم ملی خوب نیست و نمی توانیم بگوییم مشکلات حل شده است. مشکلات زیادی داریم  و  باید شرایط بهتر شود. تیم هایی که در کنار ما به جام جهانی رفتند  و شاید در این رقابت ها حریف ایران شوند امکانات و وضعیت مالی خوبی دارند. تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا با برنامه ریزی کی روش در جام جهانی موفق باشیم اما این امر نیاز به امکانات بهتر و برنامه ریزی مناسب تری دارد.

حسینی درباره کمپ تیم ملی در اردوی اتریش بیان کرد: در این مورد اطلاعی ندارم و باید از کی روش و کادرفنی درباره امکانات کمپ اتریش بپرسید.

کاپیتان پرسپولیس درمورد اینکه تیم هایی مانند پاناما و ونزوئلا می توانند به تیم ملی کمک کنند یا خیر، گفت: هر بازی می تواند به تیم ملی کمک کند. باید قبول کنیم ایران نمی تواند با تیم های بزرگ اروپایی و آمریکای جنوبی بازی کند و بازیکنان جوان ما نیاز به هماهنگی و کسب تجربه دارد.

حسینی درباره اینکه شنیده می شود جام جهانی 2018 آخرین تورنمنت بین المللی او محسوب می شود، تصریح کرد: درمورد این موضوع حرفی ندارم.

مدافع تیم ملی درباره  اینکه اضافه شدن بازیکنانی مانند روزبه چشمی و مجید حسینی سبب تنگ شدن جای او در تیم ملی نمی شود، گفت: مدافعان خوبی به تیم ملی اضافه شدند و در کل این تیم جای بازیکنان شایسته است. تمام نفرات به خوبی تلاش می کنند، اما پوشیدن پیراهن تیم ملی کار راحتی نیست. به جز روزبه چشمی چند مدافع جوان دیگر هم داریم که در لیگ خوب کار کردند و به تیم ملی دعوت شدند.  همیشه بهترین ها دعوت می شوند و من هم خوب تمرین و بازی می کنم. با این حال کی روش درباره فهرست تیم ملی تصمیم نهایی را می گیرد.