پیشکسوت تیم استقلال گفت: مدیران باشگاه استقلال باید به حمایت از وینفرد شفر ادامه دهند و پشت این مربی را خالی نکنند.

 به گزارش مرور نیوز، محمد تقوی در خصوص عملکرد تیم استقلال در لیگ هفدهم اظهار داشت: استقلال در فصل جاری روز‌ها و هفته‌های خوبی را سپری نکرد و در نهایت با استعفای علیرضا منصوریان، مسئولان باشگاه به دنبال جذب یک مربی خارجی رفتند و با وینفرد شفرقرارداد امضا کردند. به نظرم از این پس مدیران باشگاه استقلال باید به حمایت از شفر ادامه دهد و پشت این مربی را خالی نکنند.

وی افزود: باید به شفر زمان دهیم تا بتواند تفکرات تاکتیکی اش را در استقلال پیاده کند. تغییرات در استقلال خیلی محسوس نیست و کادر فنی جدید سعی می‌کند با کمترین ریسک و هزینه مشکلات را رفع کند مطمئنا استقلال خواهد گرفت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عملکرد علیرضا منصوریان در این تیم گفت: منصوریان در سال اول حضورش نتایج قابل قبولی گرفت، اما نتوانست در لیگ هفدهم این عملکرد خوب را ادامه دهد، ضمن اینکه تماشاگران نیز در فصل جاری صبر کمتری از خود نشان دادند معمولا هواداران فوتبال ما به یک مربی تنها یک بار فرصت می‌دهند و این اتفاق برای بار دوم تکرار نمی‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که یک تیم نتیجه نمی‌گیرد همه تیم از کادرفنی و مدیران و بازیکنان گرفته تا تماشاگران و حتی مسئول تدارکات مقصر هستند همان طور که در پیروزی‌ها همه خود را عامل برد می‌دانند باید این شجاعت را داشته باشند که در شکست نیز سهم خود را قبول کنند.

تقوی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عنوان کرد: باید ببینیم هدف ما از صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانیروسیه چیست، آیا به دنبال اعتلا و پیشرفت در فوتبال دنیا هستیم و می‌خواهیم به دنیا بگوییم که نسبت به سال‌های گذشته در فوتبال پیشرفت کرده ایم. به نظر من فوتبال ما از نظر فنی پیشرفت چندانی نکرده است و هنوز در رده ملی فاصله زیادی میان تیم بزرگسالان و تیم‌های پایه وجود دارد، اما با این وجود امیدوارم در جام جهانی نتایجی که مردم انتظار دارند را کسب کنیم.