پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار کرد: خودم شخصا علاقه چندانی به بحث جادوگری ندارم. معتقدم علم و دانش چیزی است که تمام این مسائل را پاک می‌کند.

 به گزارش مرور نیوز، میرشاد ماجدی درباره درگذشت اکبر افتخاری پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار کرد: واقعا تاسف آور است برای جامعه ورزش به طوری که پیشکسوتان ما در یک شرایط نابسامان و دور از زمین ها از بین می روند و تازه روز آخر یادمان می افتد که کنار همدیگر جمع شویم و آن فرد را با بدرقه خودمان روانه خانه ابدی اش کنیم.

او ادامه داد:درست است اکبر افتخاری برای همیشه از پیش ما رفت ولی یادش تا ابد در فکر ما باقی خواهد ماند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بحث رمالی هم گفت: خودم شخصا علاقه چندانی به بحث جادوگری ندارم. معتقدم علم و دانش چیزی است که تمام این مسائل را پاک می کند و وقتی از علم غافل می شویم و خودمان را از این مسائل شیرین جدا می کنیم مجبوریم دست به جادوگری و رمالی بزنیم. من بازهم می گویم به بحث جادوگری فکر نمی کنم چون این موضوع آن قدر بی ارزش است که تنها فکر کردن به آن باعث اتلاف وقت ما انسان ها می شود.

سرپرست اسبق استقلال درباره سرمربیگری پور غلامی در تیم ملی جوانان هم بیان کرد: با توجه به مسئولیتی که در فدراسیون فوتبال دارم تمایل چندانی در مورد صحبت درباره دیگر همکارانمان ندارم. من فکر می کنم باید قبل هر اتفاقی که رخ می دهد درمورد آن تصمیم گیری کنیم.چرا زمانی که مربی انتخاب می شود هیچ کدام از ما نمی آییم اظهار نظر کنیم و تنها منتظر می شویم چه نتیجه ای حاصل می شود.به تازگی هم در فوتبال ما مد شده مام کارشناسان صبر می کنند تا ببینند سرمربیان چه نتایجی را کسب می کنند و براساس آن نتیجه شروع به انتفاد کردن از عملکردش می کنند.فرهاد پور غلامی نه تنها مربی بزرگی در فوتبال ما است بلکه در تیم هایی هم که بوده توانسته با آنها نتایج خوبی را بدست آورد.معتقدم باید نتایج تیم جوانان به طور دقت بررسی شود تا در آینده باز هم شاهد چنین نتایجی نباشیم.ما واقعا باید این نتایج را آنالیز کنیم تا تمام مردم بدانند چه مسائلی در رقم خوردن این نتایج دخیل بوده است.

ماجدی در پایان در پاسخ به این سوال که خیلی ها معتقدند کادر فنی تیم ملی از قوانین موجود در مسابقات بی اطلاع بودند، پاسخ داد: من اعتقادم بر این است که بعید به نظر می رسد کادرفنی تیم ملی از قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا بی اطلاع بوده باشند.چون افرادی که در کمیته جوانان، کمیته تیم های ملی حضور دارند افراد نخبه ای محسوب می شوند و مطمئنا با قوانین آشنایی کامل دارند.