خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد حضور جادو در فوتبال ایران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مرور نیوز، خداداد عزیزی درباره بحث جادوگری در فوتبال و اینکه آیا در زمان حضورش درسیاه جامگان با چنین موضوعی مواجه بوده است یا خیرگفت:  سیاه جامگان در حد و قواره من نیست که بخواهم در موردش صحبت کنم و فکر می کنم کمیته اخلاق رای لازم را در این باره داد و معلوم است چه کسی با جادوگر کار می کند. از طرفی برنامه نود همه چیز را نشان داد و دیگر نیازی نیست من توضیحات بیشتری را بیان کنم و جدا از اینکه عباسی نامی را هم نمی شناسم.

او ادامه داد: به این ترتیب جادوگری همیشه در فوتبال ما وجود داشته و متاسفانه این امر هیچ وقت در فوتبال مورد پیگیری قرار نگرفت.

عزیزی در مورد بحث جادوگری افزود: در دوران زمانی که بازی می کردم بحث جادوگری را نظاره گر بودم، اما از ارتباط او با مربی زیاد در جریان قرار نداشتم ، جدا از اینکه در طول دوران بازیگری و مربیگری اجازه به هیچ فردی را ندادم که به عنوان جادوگر سمتم بیاید.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بحث جادوگری همچون بحث فساد در فوتبال خواهد بود و یاد دارم در سال گذشته در برنامه نود با عادل فردوسی پور صحبت کردم اما در نهایت پس از یک سال یادشان افتاده که جادوگری در فوتبال وجود دارد .همچنین باید این بحث تنها مدتی داغ است و به زودی هم جادوگری در فوتبال یادشان می رود و متاسفانه این اتفاقات همیشه در فوتبال ما وجود دارد.