پس از حاشیه ایجاد شده برای مهدی قائدی، فوتبالی‌ها در کنار او قرار گرفتند و حمایت‌شان را از این بازیکن به تصویر کشیدند.

به گزارش مرور نیوز،  از روز گذشته مهدی قائدی تیتر یک رسانه‌ها شد. این بازیکن این بار در حاشیه به وجود آمده دخالتی نداشت و عده‌ای قصد آزار و اذیت او را داشتند. اتفاقی که برخلاف انتظار آن افراد، موج منفی علیه قائدی راه نیانداخت و اتفاقا حمایت پرتعداد فوتبالی‌ها را به همراه داشت. از بازیکنان استقلالی مانند پژمان منتظری، خسرو حیدری و حتی محسن کریمی که نشان دادند در این ماجرا در کنار قائدی حضور خواهند داشت تا پیام صادقیان که خودش قربانی حواشی مختلفی شده بود. حتی حسین ماهینی به عنوان کاپیتان و شایان مصلح بازیکن پرسپولیس هم از بازیکن جوان تیم رقیب حمایت کردند. اتفاقی که برای مهدی قائدی ارزشمند خواهد بود و این استعداد ناب فوتبال، بیش از پیش قدر استعداد خودش را بداند و کمتر به حاشیه‌ها توجهی کند. 

پیام صادقیان با انتشار عکسی از مهدی قائدی، در حمایت از او نوشت: فوتبال ما که خوراکش خراب کردن استعدادهامونه هر کارى که دوست داشتید با من کردید اصلا واسم مهـم نیست چون من باج بده نبودم شماهـا اول نترسید با على آقا کریمى مناظره بزارید بعد دنباله خراب کردن باشید. جدا از بحث قرمز و آبی از این جوان با استعداد باید حمایت بشه.

پیام صادقیان

محسن کریمی هم تصویری از مهدی قائدی را منتشر کرد و با تگ کردن او، حمایت‌اش را از هم‌تیمی‌ خود اعلام کرد.

محسن کریمی

حسین ماهینی، کاپیتان پرسپولیس هم با هشتگ خاص خودش، از بازیکن جوان تیم رقیب حمایت کرد. ماهینی با انتشار تصویر قائدی، نوشت: اینکه بخواهیم با ابرو و حیثیت یه جوون بازی کنیم و قبل از شکوفایی کامل استعدادهاش به حاشیه بکشونیمش تو قاموس هیچ انسان شرافتمندی نیست من مطمئنم هوادارای پرسپولیس هم این حرکت رو تایید نمیکنن و هیچ کدوم از این پست ها رو بازنشر نمیکنن. #نه_به_بیشعوری 

حسین ماهینی

شایان مصلح دیگر بازیکنی بود که به سبک خودش، نشان داد که در این ماجرا هوای مهدی قائدی را دارد. 

شایان مصلح

خسرو حیدری و پژمان منتظری هم در تمرین امروز استقلال به طور جداگانه با قائدی صحبت کردند و جلوی لنز دوربین‌ها، حمایت‌شان را از قائدی اعلام کردند.

حیدری