سرمربی تیم نفت اظهار کرد: تحت هر شرایطی مربیگری نمی کنم و اگر تا فردا پول بازیکنان پرداخت نشود من سمتی در باشگاه نفت نخواهم داشت.

به گزارش مرور نیوز، آتیلا حجازی سرمربی تیم نفت گفت: هدف اصلی تیم نفت ماندن در لیگ برتر است که اگر در پنجره نقل و انتقالات ۶ بازیکن جذب کنیم صددرصد در لیگ برتر ماندگار خواهیم شد.به هر حال من دوست ندارم که تحت هر شرایطی مربیگری کنم. اگر تا فردا پول بازیکنان پرداخت نشود و اجازه جذب ۶ بازیکن داده نشود، من سمتی در باشگاه نفت نخواهم داشت.

حجازی درباره وضعیت تیم نفت اظهار کرد: تیم نفت برای نیم فصل دوم نیاز به حداقل ۶ بازیکن جدید دارد، اما تاکنون اجازه جذب هیچ بازیکنی به تیم داده نشده است. اوضاع نابسامانی در باشگاه نفت وجود دارد و هر بازیکنی که دوست دارد، می رود و قراردادش را فسخ می کند.

او درخصوص علت پذیرفتن سرمربیگری این تیم علی رغم شرایط نابسامانی که دارد، بیان کرد: در ایران زندگی نمی کنم. با من جهت مربیگری تیم نفت تماس گرفتند و یکسری صحبت ها پای تلفن انجام شد و تصمیم گرفتیم که حضوری به جمع بندی نهایی برسیم. هفته گذشته به تهران آمدم و قرار شد به عنوان سرمربی تیم نفت فعالیت کنم. قبل از قبول مسئولیت با جهانیان، مالک باشگاه نفت صحبت کردم و بندهایی در قراردادم آوردم که اگر این بندها رعایت شود، در خدمت تیم هستم. در غیر این صورت نه تنها از دست من بلکه از دست هیچ شخص دیگری کاری بر نمی آید.