باشگاه المپیاکوس یونان برای تیم های خواستار جذب مهاجم ایرانی تیمش خاطرنشان کرد که کریم انصاری فرد به هیچ قیمتی فروشی نیست.

به گزارش مرور نیوز، کریم انصاری فرد، مهاجم جوان ایرانی تیم المپیاکوس یونان درحالی آقای گل لیگ یونان است و درخشش زیادی در لیگ فوتبال این کشور داشته است که طبق اعلام رادیو ورزش یونان، او از تیم های چینی و روسی پیشنهاد داشته که باشگاه المپیاکوس با آنها مخالفت کرده است.

تیم المپیا با کسب 35 امتیاز از 16 بازی در صدر جدول رقابت های لیگ یونان قرار دارد و در این میان، انصاری فرد با 8 گل زده آقای گل یونان است و بر همین اساس، یک باشگاه چینی پیشنهاد سرسام آوری را ارائه داد که با مخالفت سرخ و سفیدهای آتنی همراه بود و مقرر گردید تا مهاجم جوان تیم ملی همچنان در المپیاکوس بماند.

انصاری فرد

پس از پیشنهادهای فراوان برای انصاری فرد و فورتونیس باشگاه المپیاکوس بیانیه ای صادر کرد و نوشت: انصاری فرد و فورتونیس به هیچ عنوان فروشی نیستند و برنامه ای برای آنها نداریم. یک باشگاه چینی به دنبال جذب انصاری فرد و فورتونیس هم پیشنهادی از روسیه داشت اما هیچ سناریو یا برنامه ای برای فروش این 2 بازیکن نداریم و آنها در المپیا باقی خواهند ماند.