سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جوایز درست بود اما فکر مى کنم حسینى شایستگى حضور در جام جهانى را داشت. به نظر من امید ابراهیمى بهترین بازیکن لیگ و برترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانى 2018 روسیه بود.

به گزارش مرور نیوز، وینفرد شفر سرمربی استقلال درباره برگزارى مراسم برترین های فوتبال ایران اظهار کرد: فکر مى کنم جوایزى که به نفرات دادند، درست بود. بسیاری از اسامى که در فوتسال و فوتبال ساحلى جایزه گرفتند نمى شناسم و شما دیدید ٣ گزینه دروازه بانى حسینى ،بیرانوند و رحمتى بودند. ما سه دروازه بان خوب داشتیم و به نظرم دروازه بان ذوب آهن مى توانست کاندید باشد.

او افزود :جوایز درست بود اما فکر مى کنم حسینى شایستگى حضور در جام جهانى را داشت. به نظر من امید ابراهیمى بهترین بازیکن لیگ و برترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانى 2018 روسیه بود.

شفر بیان کرد :زمانى که ابراهیمى در ابتداى فصل پیش به جمع ما اضافه شد مصدومیت کوچکى داشت که با تلاش بى شمار توانست بهترین عملکرد را در لیگ برتر،رقابت هاى آسیایى و جام جهانى از خود به جاى بگذارد و باید بگویم نه تنها فرمانده استقلال بلکه او فرمانده تیم ملى در مسابقات جام جهانى هم بود.

سرمربى تیم فوتبال استقلال ادامه داد:باشگاه هاى ایرانى از جمله استقلال ،پرسپولیس، ذوب آهن و بقیه خیلى خوب براى تیم ملى کار کردند و بازیکنان خوبى در اختیار تیم ملى قرار دادند و همین باعث شد عملکرد خوبى در جام جهانى داشته باشیم.

او در مورد اینکه آیا دریافت توپ طلا حق امیرى بود یا خیر گفت :شاید ۱۰ درصد بگویند آره و ۲۰ درصد هم بگویند نه. طبیعى است وقتى بازیکنی از استقلال و پرسپولیس انتخاب می شود این مسائل به وجود می آید اما در مجموع امیری خوب بود.