سرمربی سپیدرود رشت گفت: حق مردم رشت است که یک تیم در لیگ برتر داشته باشند. سپیدرود تیم قدیمی است و رشتی‌ها حق‌شان است تیمی در لیگ برتر داشته باشند که مشکلات مالی نداشته باشد.

به گزارش مرور نیوز، خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود رشت ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا گفت: این بازی برای ما سخت است. سایپا تیمی است که چندین سال در فوتبال ما است و از لحاظ سخت‌افزاری تیم خوبی دارد. از نظر امکاناتی شرایط  خوبی دارند؛ سال‌هاست هزینه می‌کنند و تیم خیلی حرفه‌ای دارند. سال قبل هم با علی دایی دوست و هم‌بازی خوب من سهمیه گرفتند و شاکله اصلی تیم‌شان را حفظ کردند. ما بازی سختی داریم. سه هفته است که شروع کرده‌ایم و بدنسازی چندان مناسبی نداشتیم از نظر آمادگی جسمانی می‌دانیم آن شرایط مطلوب را نخواهیم داشت. 

خداداد اضافه کرد: درباره مسائل مالی باشگاه ما باید با مدیران باشگاه صحبت کنید. امیدوارم که اتفاقاتی که سال قبل برای سپیدرود و هوادارانش رخ داد امسال رخ ندهد. سال قبل سپیدرود با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو بود و شرایط خوبی نداشتند. من جو رشت را پیش از این ندیده بودم اما واقعا جو خیلی عجیب و غریبی دارد. حق مردم رشت است که یک تیم در لیگ برتر داشته باشند. سپیدرود تیم قدیمی است و رشتی‌ها حق‌شان است تیمی در لیگ برتر داشته باشند که مشکلات مالی نداشته باشد. امسال گروهی آمدند و باشگاه را در اختیار گرفتند و پس از کش و قوس‌های فراوان قرار شد هزینه کنند و تیم را نگه دارند. من امیدوارم تعهداتی که نسبت به بازیکنان ما اعلام شده آن‌ها را عملی کنند. از آن‌ها قول گرفتم که پرداختی‌های جدید هم داشته باشند و تعهدات‌شان عملی شود. تعهدات باشگاه نسبت به مربیان سابق هم پرداخت شده و فقط بازیکنان جدید می‌ماند که باید پرداخت شود. سپیدرود به این موضوع نیاز دارد که مشکلات مالی نداشته باشد و من سعی می‌کنم به این مساله زیاد ورود نکنم اما وقتی بازیکن پول نگیرد طبیعتا شما نمی‌توانید بازیکن را کنترل کنید. وقتی بازیکن کنار زمین می‌آید و می‌گوید من پولم را نگرفته‌ام شما نمی‌توانید با او برخورد کنید و از تیم کنارش بگذارید. چند بازیکن را می‌خواهید کنار بگذارید؟ اگر بخواهید با آن بازیکن هم مدارا کنید حرمت و تابو مدیریت شما می‌شکند. متاسفانه در فوتبال ما اکثر باشگاه‌ها با مشکل مالی مواجهند. من امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان کمک کنند و تیم را اداره کنند و مشکلات را حل کنند.

در ادامه این نشست خبری یکی از خبرنگاران از خداداد عزیزی پرسید آیا تیمش به کسب سهمیه فکر می‌کند یا خیر؟ که او گفت: ما تیمی هستیم که ۱۵ روز است بسته شده‌ایم و ۸ تا ۹ نفر بازیکن پارسال‌مان را نگه داشته‌ایم و تعدادی بازیکن هم جذب کرده‌ایم. شاید فرد دیگری جای من بود سیاه بازی می‌کرد و می‌گفت امسال سهمیه می‌گیریم، سال بعد قهرمان می‌شویم و سال بعدش هم قهرمان جام باشگاه‌های جهان می‌شویم. اما من اهل دروغ و هیجان نیستم. تلاش می‌کنیم تیم‌مان را در نیمه‌های جدول نگه داریم و در نیم فصل چند بازیکن خوب جذب کنیم تا تیم‌مان تقویت شود.