هواداران استقلال از یکشنبه شب و ساعات ابتدایی صبح دوشنبه برابر ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

به گزارش مرور نیوز، رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از امشب با بازی استقلال و السد قطر آغاز می شود. هر دو تیم سابقه قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را دارند.

استقلال مرحله گروهی را بدون شکست پشت سر گذاشت و بالاتر از العین، الریان و الهلال در صدر جدول گروه قرار گرفت و در مرحله بعد استقلال توانست ذوب آهن را از پیش رو بردارد و به این مرحله از رقابت ها راه یابد.

السد قطر در گروه سوم رقابت ها با پرسپولیس، همگروه بود و با 11 گل در رده دوم قرار گرفت. السد در بازی آخر خود مقابل پرسپولیس با یک گل باخت. 

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر

تیم فوتبال استقلال در دیداری حساس در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف با السد قطر خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، طارق همام، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو.

حضور هواداران در استادیوم از ساعات اولیه روز

استقلال امروز از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی میزبان السد قطر است و هواداران استقلال از یکشنبه شب و ساعات ابتدایی صبح دوشنبه برابر ورزشگاه آزادی حاضر شدند و حوالی ساعت 10 صبح بیش از هزار هوادار استقلال پشت درهای ورزشگاه آزادی در انتظار باز شدن پارکینگ ها و درهای ورودی ورزشگاه آزادی بودند.

التیماتوم باشگاه استقلال به تماشاگران

به گزارش موج، کمیته انضباطی کنفدارسیون فوتبال آسیا به اندازه کافی به استقلال تذکر داده است و چوب خط تذکر و جریمه نقدی باشگاه استقلال پر شده است و اگر قرار به تکرار این اتفاقات باشد تیم استقلال دست کم برای یک جلسه از حضور تماشاگر در استادیوم محروم می شود.

درهای ورزشگاه آزادی باز شد

از ساعت 12 امروز درهای استادیوم آزادی به روی تماشاگران باز شده است.

گلایه تماشاگران از گرانی بلیت ها 

نزدیک به 4 هزار نفر از هواداران استقلال به صورت پراکنده در اطراف ورزشگاه داخل محوطه زمین و فضای سبز حضور یافته و هر لحظه به تعداد آنها افزوده می‌شود. 

تماشاگرانی که از شهرستان‌ها به تهران سفر کرده‌اند بابت گرانی بلیت گلایه‌هایی داشتند و معتقد بودند مخارج آنها برای سفر از شهرستان به تهران بسیار زیاد شده است.

در مسیر شرق به غرب ورزشگاه آزادی یک خودروی پژو پارس دچار سانحه شده و به همین علت مأموران راهنمایی و رانندگی در حال پیگیری چگونگی این اتفاق و حمل خودروی موردنظر به پارکینگ هستند.

با وجود اتفاقی که برای یک خودرو در مسیر منتهی به ورزشگاه رخ داده اما ترافیک روانی در اطراف استادیوم برقرار است.

ادامه دارد...