با وجود جشنواره گلی که آبی‌پوشان لندن برابر آبی‌های مرسی‌ساید به راه انداختند، سرمربی آنها تأکید کرد که این برد را به منزله رجزخوانی برای دیگر مدعیان قهرمانی لیگ برتر تلقی نمی‌کند.

به گزارش مرور نیوز، تیم فوتبال چلسی شب گذشته (شنبه) پرگل‌ترین بازی و پیروزی روز نخست از هفته یازدهم لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد و میهمانش اورتون را با نتیجه 5 بر صفر در ورزشگاه استمفوردبریج در هم کوبید تا به لطف این پیروزی قاطع به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها صعود کند.

آنتونیه کونته، سرمربی آبی‌پوشان لندن پس از این بازی به خبرنگاران گفت: ما با این پیروزی نمی‌خواهیم به سایر تیم‌های پیامی بفرستیم. برای من مهم این است به خودمان یک پیام بدهیم، به کاری که انجام می‌دهیم فکر کنیم و روی آن تمرکز داشته باشیم، نه اینکه ببینیم سایرین چه کاری انجام می‌دهند. ما می‌خواهیم سطح بازی‌مان را ارتقا دهیم و تلاش فراوانی هم برای محقق کردن این هدف انجام می‌دهیم. من فکر می‌کنم که در مسیر درسی قدم گذاشته‌ایم و بازیکنان هم متوجه شده‌اند که باید به همین مسیر ادامه دهند.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا افزود: اینکه برای کسب این پیروزی جشن بگیریم، مهم است، اما من دوست دارم بگویم که بازی برابر اورتون به تاریخ پیوسته است. پس از وقفه لیگ (برای بازی‌های ملی) مهم است که دوباره روی کارمان تمرکز کنیم و به همین شیوه به آن ادامه دهیم. الان صدرنشین هستیم، اما شاید این وضعیت خیلی دوام نداشته باشد که البته این مهم نیست.