سانداکار نامدار کشورمان با غلبه بر نماینده اردن، طلای جام جهانی ساندا ۲۰۱۶ را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، رقابت‌‎های جام جهانی ساندا که از روز جمعه به میزبانی شهر «شین» کشور چین آغاز شده است، امروز (یکشنبه) به اتمام می‌رسد.

مدال آوران سال گذشته مسابقات قهرمانی جهان که در اندونزی برگزار شد، در جام جهانی ساندا به میدان رفتند که تیم ایران نیز با هفت سانداکار (چهار نفر در مردان و سه نفر در زنان) در این رویداد شرکت کرده است.

امروز و در پیکارهای نوبت عصر، در دیدار پایانی وزن 70-  کیلوگرم ساندای مردان، محسن محمدسیفی به مصاف «علی القیصی» از اردن رفت و با ارائه فنون مختلف در دو راند متوالی به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد. محمدسیفی در مرحله قبلی برابر نماینده ترکیه به پیروزی رسیده بود.

در دیدار پایانی وزن 65- کیلوگرم ساندای مردان عرفان آهنگریان به مصاف «جی فو ژو» از چین رفت. آهنگریان در حالیکه راند نخست را پیروز شده بود در دو راند بعدی شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در دیدار پایانی وزن 70- کیلوگرم ساندای بانوان مریم هاشمی برابر «یو جیه میائو» از چین قرار گرفت و با وجود تلاش فراوان نتوانست به پیروزی دست یابد و نقره‌ای شد. هاشمی برای رسیدن به دیدار پایانی برابر «لاریا کیپولا» از ایتالیا به پیروزی رسیده بود.

پیش از این، صدیقه دریایی در وزن 60- و شهربانو منصوریان در وزن 65- کیلوگرم ساندای بانوان، دو مدال طلا برای تیم ایران کسب کردند. مریم هاشمی در وزن 70- کیلوگرم ساندای بانوان و عرفان آهنگریان در 65- کیلوگرم مردان به مدال نقره رسیدند.