ایگواین خواستار ملحق شدن به چلسی شده است.

به گزارش مرور نیوز، مهاجم آرژانتینی باشگاه میلان با انتقال خود به چلسی موافقت کرده است. ساری از چندی پیش از مدیران چلسی خواسته که در ماه ژانویه یک مهاجم به خدمت بگیرند و ایگواین نفر اول فهرست مد نظر او بوده است. ساری و ایگوان در زمان حضور در باشگاه ناپولی رابطه‌ دوستی صمیمی‌ای برقرار کردند. ایگواین در ناپولی ستاره‌ای درخشان بود و در فصل 2015-2016 توانست با به ثمر رساندن 36 گل در سری آ یک رکورد به نام خود به ثبت برساند.

البته بعد از این درخشش ایگواین از ناپولی به یوونتوس پیوست تا ساری را از دست خود دلخور کند. ولی ساری هفته پیش نشان داد که همچنان شیفته مهاجم 31ساله آرژانتینی است چرا که دریک مصاحبه از او به عنوان فوتبالیستی خارق‌العاده و مردی استثنایی یاد کرد.

ایگواین در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی از یووه به میلان آمده ولی در این تیم نتوانسته آنطور که باید و شاید بدرخشد. یکی از گزینه‌های چلسی این است که قرارداد قرضی انتقال ایگواین از یووه به میلان را به نام خود بزند و تا پایان فصل با ایگواین قراردادی موقت امضا کند البته با این گزینه که در پایان فصل او را با پرداخت 36 میلیون یورو به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

رضایت ایگواین برای انتقال به چلسی، برای انجام این معاملات لازم بوده و حالا به نظر می‌رسد ایگواین بیش از هر زمان دیگری به چلسی نزدیک شده است.