باشگاه بارسلونا برای ابطال کارت زردی که مهاجم آرژانتینی‌اش به دلیل وقت‌کشی در بازی برابر سویا دریافت کرد، به سازمان لیگ اسپانیا اعتراض کرد.

به گزارش مرور نیوز، لیونل مسی یکشنبه شب در جریان بازی تیم‌های فوتبال بارسلونا و سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان که با پیروزی 2 بر یک کاتالان‌ها خاتمه یافت، به دلیل وقت‌کشی هنگام پوشیدن کفش خود، از داور کارت زرد گرفت.

مسی در دقیقه 82 بازی زمانی که تیمش از میزبان پیش افتاده بود، با خطای یکی از بازیکنان سویا متوقف شد و یکی از کفش‌های او از پایش درآمد.

او برای پوشیدن مجدد کفش خود ثانیه‌هایی از بازی را تلف کرد و با وجود دستور داور برای ترک هرچه سریع‌تر میدان جهت بستن بند کفش‌هایش، به آهستگی زمین بازی را ترک کرد و به همین دلیل کارت زرد دریافت کرد.

به اعتقاد مدیران باشگاه بارسلونا اما حرکت کاپیتان تیم آنها تخلفی سزاوار دریافت کارت زرد نبوده است و به همین دلیل آنها برای ابطال این کارت از سازمان لیگ اسپانیا فرجام‌خواهی کرده‌اند.

یکی دیگر از بازیکنان بارسلونا که در بازی این تیم برابر سویا کارت زرد گرفت، لوئیز سوارز بود که پنج اخطاره شد و بازی بعدی آبی‌واناری‌ها برابر مالاگا را از دست داد.