سرمربی بایرن مونیخ از تفاوت رقابت های سری A با بوندسلیگا سخن به میان آورد.

به گزارش مرور نیوز، کارلو آنچلوتی یکی از بهترین و پرآوازه‌ترین مربیان ایتالیایی به شمار می آید. او سابقه حضور در لیگ های معتبر فوتبال اروپا مثل رقابت های سری A، لالیگا، لیگ برتر انگلیس، لیگ فرانسه و بوندسلیگا را در کارنامه دارد.

این مربی سرشناس که هدایت بایرن مونیخ را برعهده دارد، درباره تفاوت بوندسلیگا با رقابت های سری A گفت: فوتبال ایتالیا از نظر فنی بد نیست و در سطح خوبی قرار دارد. با این حال استقبال خوبی از این بازی‌ها نمی شود و کمتر اتفاق می افتد ورزشگاه پر شود اما در بوندسلیگا استقبال از بازی‌ها زیاد است و در دیدارهای خانگی بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ، شاهد حضور 70 هزار هوادار در ورزشگاه هستیم.

او درباره شرایط بایرن گفت: همه چیز به خوبی پیش می رود. هدف ما در شرایط کنونی ادامه دادن به صدرنشینی و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپاست. خوشبختانه نتایج خوبی به دست آوردیم و دلیلی برای نگران وجود ندارد.

سرمربی بایرن درباره کینگسلی کومان که در فصل جاری با افت محسوسی مواجه شده است نیز گفت: کومان فصل را بد شروع کرد اما در چند دیدار اخیر خوب ظاهر شده و رفته رفته به آماگی کامل خود می رسد.

بایرن مونیخ در بوندسلیگا با 24 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیگ در صدر جدول رده بندی جای دارد. این تیم در لیگ قهرمان اروپا هم بعد از چهار بازی، 9 امتیاز کسب کرده و بعد از اتلتیکومادرید در جایگاه دوم جدول رده بندی جای دارد.