سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: سرداور بازی با سوت‌هایی که زد، عامل اصلی شکست ما برابر تیم پیکان بود.

 به گزارش مرور نیوز، مسعود آرمات بعد از شکست تیم سایپا برابر پیکان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال گفت: سرداور بازی برد را به تیم پیکان داد. درست است که او داوری در سطح جهان است اما کاری کرد که این بازی به نفع پیکان به پایان برسد.

آرمات ادامه داد: بازیکنان من تا جایی که توان داشتند بازی کردند اما متاسفانه داور بازی روی اعتراض‌های بازیکنان حریف عکس‌العملی نشان نداد و همین باعث شد که حریف بازی را از ما بگیرد.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره درگیری‌اش با سعید معروف در ست اول این بازی گفت: من مربی‌ای هستم که هیچ گاه به حاشیه و جنجال‌ها کاری نداشته‌ام. کاپیتان تیم حریف یعنی سعید معروف هم بازیکن بزرگی است ولی این دلیل نمی‌شود که به حریف خود توهین کند. من اعتراض کردم که چرا معروف بعد از کسب امتیاز رفتار نامناسبی داشته است. حتی ناظر بازی هم این موضوع را دید.

او در ادامه افزود: سایپا جدا از تیم‌های دیگر است و اگر بازیکنی بزرگتر از معروف هم باشد، ما در برابر او می‌ایستیم. سعید معروف دوست من است و من خیلی او را قبول دارم اما اینچنین بازیکنانی تحمل ندارند که بازیکنان حریف برابرشان دفاع کنند و یا عکس‌العمل خوبی داشته باشند.

آرمات در پایان گفت: علت باخت این بازی تجربه کم بازیکنان من نبود بلکه فقط داوری عامل شکست ما شد.