دستیار کی‌روش از شرایط سخت آب و هوایی بازی مقابل پاپوا گینه نو و آمادگی بازیکنان تیم ملی گفت.

به گزارش مرور نیوز، اوسیانو کروز در پی پیروزی پرگل 8 بر یک امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال ایران برابر پاپوا گینه نو در دیداری دوستانه‌ در کوالالامپور مالزی در پاسخ به این پرسش که «این بازی را چطور دیدید و آمادگی بچه‌ها را برای بازی با سوریه چطور می‌بینند؟» گفت: امروز بازی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم، شرایط آب و هوایی که امروز در آن بازی کردیم، بسیار دشوار بود، اما بازیکنان‌مان این آمادگی را پیدا کردند که در رطوبت بسیار بالا و در بارندگی بسیار شدید مالزی بتوانند بازی کنند.

وی با اشاره به دعوت شدگان جدید به اردوی تیم ملی افزود: اینچنین بازی‌هایی برای کسب تجربه بازیکنانی همچون علی کریمی و حسین ماهینی که خیلی وقت بودند در تیم ملی نبودند، خیلی مهم بود، البته این بازی برای بازیکنان دیگر هم مهم بود که بتوانند به روتین کاری و تمرین تیمی برگردند و امروز تجربه خوبی را کسب کردند.

دستیار سرمربی پرتغالی کشورمان این پرسش را هم که «بازی با سوریه را چطور می‌بیند و فکر می‌کنید چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد؟» این‌طور پاسخ داد: بازی بسیار دشواری را مقابل سوریه خواهیم داشت. ما بازی‌های سوریه را دیده‌ایم، تساوی آنها مقابل کره‌جنوبی را در همین مالزی از نزدیک تماشا کردیم. ما همچنین نتایج دیگر این تم مقابل تیم‌های قطر، ازبکستان و بردشان مقابل چین را دیدیم و بررسی کرده‌ایم. مطمئناً سوریه تیم خوبی دارد، اما در عین حال ما تیم اول آسیا هستیم و این مطلب را باید قبول کنیم. امیدوارم هستیم با سه امتیاز به ایران برگردیم و دور رفت این مسابقات را در صدر جدول و در جایگاه مناسبی به پایان برسانیم.