سرمربی هبی چین از حضور در این کشور ابراز رضایت کرد و عنوان کرد مشکلی با حضور گواردیولا در سیتی نداشت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از چاینا دیلی، مانوئل پیگرینی بعد از قهرمانی با منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و رساندن سیتی به جمع چهار تیم برتر اروپا، راهی لیگ چین شد و هدایت هبی را بر عهده گرفت. 

پیگرینی درباره حضور در چین گفت: از ایتالیا، اسپانیا و انگلیس پیشنهاد مربیگری داشتم ولی ترجیح دادم به لیگ چین بیایم و از این انتخاب هم راضی هستم. بعد از چند سال مربیگری در اروپا فکر کردم پیشنهادهایی که به دست من می رسد، زیاد چالش برانگیز نیست. به همین خاطر به تیمی رفتم که فکر کنم ظرفیت و توانایی زیادی برای موفقیت دارد. حتی اخیرا نیز چند تیم در انگلیس برای مربیگری به من پیشنهاد شد ولی ترجیح دادم در چین بمانم چون از شرایطم راضی هستم.

او ادامه داد: مشکلی با حضور پپ گواردیولا در سیتی نداشتم. وقتی هدایت سیتی را روز اول بر عهده گرفتم، به من گفته شد از بین گواردیولا و من، این انتخاب صورت نگرفته است. سیتی زمانی که گواردیولا از بارسلونا جدا شد، به دنبال این مربی بود و حالا که قرارداد من تمام شد و او به جای من به سیتی رفت، هیچ مشکلی برایم نداشت. برای گواردیولا آرزوی موفقیت می کنم و مشکلی با حضور او در سیتی نمی بینم. حس کردم دوران من در سیتی تمام شده و بهتر است مربی جدیدی در تیم حضور داشته باشد.