در دیدار فینال جام حذفی فرانسه دو تیم رن و پاری سن ژرمن در وقت های قانونی و اضافی به تساوی 2-2 رسیدند و در نهایت در ضربات پنالتی، این تیم رن بود که با نتیجه 6-5 به پیروزی رسید .

به گزارش مرور نیوز، ابتدا در دقیقه 13، روی ضربه کرنر  نیمار ، این دنی آلوس بود که با یک ضربه والی تماشایی، پاریسی ها را پیش انداخت.  برتری پاریسی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 24، نیمار در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف، با یک ضربه چیپ، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

این نتیجه تا دقیقه 40 پا برجا بود تا اینکه روی یک ارسال به محوطه جریمه پی اس جی، پرسنل کیمپنبه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و به این ترتیب، لیل به بازگشت امیدوار شد.

سرانجام در دقیقه 66، روی یک ضربه کرنر، این مکسر بود که با ضربه سر توانست گل تساوی را برای رن به ثمر برساند. این نتیجه تا پایان 90 دقیقه دست نخورده باقی ماند تا کار به وقت های اضافی کشیده شود. در وقت های اضافی هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا سرنوشت تیم قهرمان در ضربات پنالتی مشخص شود. البته در دقیقه 118، کیلیان امباپه به دلیل تکل خطرناک روی داسیلوا، با کارت قرمز مستقیم مواجه شد و پاریسی ها با 10 نفر بازی را به پایان رساندند.

 در پنالتی ها تیم رن عملکرد بهتری داشت و بازیکنان این تیم هر 6 ضربه شان را تبدیل به گل کردند اما انکونو با خراب کردن ضربه اش، باعث شد تا پی اس جی این جام را از دست بدهد.