هافبک برزیلی تیم گسترش فولاد اعتقاد تیمش در جام حذفی با تمام قوا به میدان می‌رود و برای پیروزی تلاش می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، مگنو باتیستا در چند ماه گذشته تلاش می کرد تا اقامت همسر و دختر خردسال خود را برای سفر به تبریز فراهم کند و در نهایت تلاش های او جواب داد. باتیستا در سفر اخیر خود به برزیل خانواده خود را به تبریز آورد. وی در این باره گفت: «چهارشنبه شب به ایران بازگشته ام. همانطور که می دانید دختر کوچکی داشتم و بیشتر دلتنگ او بودم که توانستم در این سفر خانواده ام را به تبریز بیاورم و اینبار بازگشتم به تبریز خیلی با انرژی بود.»

باتیستا در مورد شرایط تیم گسترش فولاد عنوان کرد: «گسترش فولاد یک تیم حرفه ای است و در چند سالی که من در این تیم بازی می کنم، هر سال پیشرفت خوبی داشته و امسال نیز پیشرفت خواهیم کرد. تمرینات خوبی در تبریز برگزار می‌کنیم و مشکلی نداریم. با شرایط خوب برای بازی های رسمی آماده می‌شویم.»

هافبک گسترش فولاد در مورد تعطیلات زیاد در لیگ برتر بیان کرد: «برای لیگ حرفه ای فوتبال ایران این تعطیلات خوب نیست ولی این شرایط برای تمامی تیم ها مساوی است و تنها برنامه و کار کادر فنی را سخت می‌کند. کادر فنی باید برای هر تعطیلات یک برنامه تمرینی خوب داشته باشد و با اجرای آن لیگ را از صفر شروع کند که خوشبختانه ما در این مورد مشکلی نداشته ایم.»

مگنو درباره حریف نه چندان سخت گسترش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی افزود: «من اعتقاد دارم در جام حذفی قانون فوتبال به خوبی اجرا نمی شود و همیشه تیم های خوب و قوی برنده نیستند. هیچ وقت هیچ تیم قوی را نمی توان مقابل یک تیم ضعبف از پیش برنده دانست. ما هم مقابل شهرداری ماهشهر کار سختی داریم و فرق ندارد این تیم در لیگ محلات بازی می‌کند یا لیگ برتر؛ مهم این است که در این مرحله جام حذفی مقابل ما به میدان خواهد رفت و ما باید این تیم را شکست دهیم.»