بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: همه تیم باید برابر سایپا بهتر از این کار می‌کردند چرا که برای پیروزی به این موضوع احتیاج است.

به گزارش مرور نیوز، "اولی پکا اویانسیوو" بازیکن فنلاندی تیم والیبال شهرداری ارومیه بعد از شکست تیمش در هفته ششم لیگ برتر والیبال برابر سایپا گفت: هر دو تیم بازی نزدیکی را انجام دادند و برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند اما تیم شهرداری ارومیه نتوانست برنده این بازی باشد.

او ادامه داد: من اصلا بازی را دوست نداشتم؛ چرا که می توانستیم بهتر از این کار کنیم. البته باید بگویم که ما تلاشمان را انجام دادیم اما نشد.
اولی پکا درباره عملکرد خود در این بازی هم گفت: همه ما تیم هستیم و همه باید بهتر از این کار می کردیم که به پیروزی برسیم. در کل هماهنگی خوبی داشتیم و رقابت خوبی هم انجام دادیم اما به نتیجه نرسیدیم.
بازیکن تیم شهرداری ارومیه درباره ادامه لیگ برتر گفت: در هفته های اول کمی بد بودیم و نتایج خیلی خوبی نگرفتیم اما قطعا در ادامه بهتر از این می شویم و به موفقیت می رسیم. باید به قهرمانی که هدف ماست برسیم.
این بازیکن فنلاندی درباره حضور سفیر کشورش در سالن برگزاری مسابقه هم گفت: حضور سفیر کشورم در سالن باعث خوشحالی من شد. پیش از این قرار گذاشته بودیم که او به سالن بیاید.