بایرن مونیخ و رئال مادرید در شهر هیوستون تگزاس به مصاف هم رفتند و این بایرن بود که موفق شد با نتیجه 3 بر 1 از پس رئال برآید.

به گزارش مرور نیوز، بایرن مونیخ بر خلاف جریان بازی در دقیقه 16 به گل اول خود رسید. توماس مولر، داوید آلابا را با یک پاس خوب به سمت محوطه جریمه رئال روانه کرد و پاس او به کورنتین تولیسو رسید تا تولیسو با دو ضربه سرانجام توپ را از خط دروازه رئال عبور دهد. با اینکه تیاگو می‌توانست در دقیقه 30 برتری بایرن را دو برابر کند اما رئال در نیمه اول تیم بهتر میدان بود اما نتوانست از فرصت‌های خود استفاده کند تا بازی در این نیمه با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه اول نیکو کوواچ، سرمربی بایرن بارها در حال تبادل نظر جدی با هانسی فلیک، دستیار خود دیده می‌شد. آنچه بین این دو مربی گذشت در نیمه دوم باعث شد بایرن عملکرد به مراتب بهتری داشته باشد و تیم آلمانی در نیمه دوم به تیم برتر میدان تبدیل شد.

توپ بلندی که نیکلاس سوله به درون محوطه جریمه رئال ارسال کرد سرانجام رابرت لواندوفسکی را با موقعیت مناسبی روبرو کرد و مهاجم لهستانی توانست کیلور ناواس، سنگربان رئال را شکست داده و با شوتی کم‌ارتفاع به گوشه دروازه، گل دوم بایرن را به ثمر برساند.

بایرن حالا تیم حاکم میدان بود و سرژ گنابری در دقیقه 70 سومین گل بایرن را وارد دروازه غول مادرید کرد. بایرن می‌رفت که بازی را با همین نتیجه به پایان برساند اما کارت قرمزی که سون اولریش، دروازه‌بان تعویضی این تیم دریافت کرد جریان بازی را تغییر داد. اولریش به دلیل خطایی که روی رودریگو، مهاجم رئال در موقعیتی تک به تک انجام داد از سوی داور کارت قرمز گرفت رودریگوی برزیلی بعد از این برخورد روی زمین افتاد و داور مسابقه حکم به اخراج سنگربان بایرن داد. رودریگو که حالا از روی زمین برخاسته بود پشت ضربه آزاد ایستاد و تنها گل رئال مادرید را وارد دروازه آلمانی‌ها کرد.