سرمربی تیم ملی آرژانتین از تصمیم بازیکنانش مبنی بر صحبت نکردن با رسانه‌ها حمایت کرد.

به گزارش مرور نیوز، آرژانتین بامداد امروز (چهارشنبه) با سه گل کلمبیا را در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه شکست داد.

ادگاردو بائوسا پس از بازی گفت: لیونل مسی نقش تعیین کننده‌ای در این بازی داشت. از عملکرد بازیکنانم خشنودم. بازی آسانی نبود اما آن‌ها نتوانستند به خوبی بازی کنند و باعث خوشحالی‌مان شوند. توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و دروازه‌مان را بسته نگه داریم. در دفاع خوب کار کردیم. بازی با چهار مدافع، خوب جواب داد. باید تیمی که از لحاظ تهاجمی خطرناک است را کنترل می‌کردیم. نتیجه بازی اهمیت دارد. امروز بازی بدون اشتباهی را به نمایش گذاشتیم. به همین خاطر پیروز میدان شدیم.

سرمربی تیم ملی آرژانتین در ادامه افزود: این گروه فوق‌العاده است. آرام هستیم. هرگز احساس نکردم بازیکنان از من حمایت نخواهند کرد و با ایده من مشکلی ندارند.

بائوسا در مورد بازی‌هایی که برابر بولیوی و شیلی در مارس 2017 برگزار خواهد شد هم صحبت‌هایی کرد. او در این‌باره گفت: با بازیکنان در ارتباط خواهیم بود. دعوت شدن بازیکن جدیدی را رد نمی‌کنم. باید عملکرد بازیکنان را زیر نظر بگیریم. خیلی کارها می‌توانیم انجام بدهیم.

پس از پایان بازی، لیونل مسی به همراه هم‌تیمی‌هایش درباره اتهامات رسانه به تیم ملی و اسکیل لاوتزی صحبت کرد و گفت که دیگر با رسانه‌ها گفت‌وگو نخواهیم کرد. بائوسا در این رابطه اظهار کرد: با بازیکنان صحبت کردم. خودشان چنین تصمیمی گرفتند. دو هفته تحت فشار بودند. زمانی که این فشارها و اتهامات فراتر از مسائل ورزشی می‌شود، اتفاق‌هایی رخ می‌دهد. از تصمیم بازیکنانم حمایت می‌کنم. تنها کسی خواهم بود که با رسانه‌ها صحبت می‌کنم.