کمیته انضباطی چشم روی فعالیت های چندین ساله فرهنگی و مذهبی باشگاه خونه به خونه می بندد.

به گزارش مرور نیوز،  دیدار خونه به خونه و اکسین با حاشیه هایی همراه بود و متاسفانه کمیته انضباطی در اقدامی عحیب و بدون در نظر گرفتن جوانب امر، رای به محرومیت هواداران خونه به خونه از سه دیدار خانگی داده است.

لذا این رای ناعادلانه سبب شد تا باشگاه خونه به خونه نامه ای سرگشاده برای رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر کند.

در این نامه آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای اسماعیل حسن زاده

با سلام

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه صفر و اربعین آقا ابی عبدالله الحسین (ع) به شیعیان جهان، رای صادره کمیته محترم انضباطی در خصوص دیدار خونه به خونه مازندران و اکسین البرز ابهاماتی را برای باشگاه خونه به خونه به همراه داشته است. لذا ما را بر آن داشت در نامه ای سرگشاده، این ابهامات را با شما در میان بگذاریم.

باشگاه خونه به خونه از بدو تاسیس تاکنون سعی داشته است در کنار ورزش، مسائل فرهنگی را نیز سرلوحه کار خود قرار دهد. این باشگاه طی سه فصل اخیر، ضمن دعوت از تیم های مطرح لیگ برتری با برگزاری جام چهارجانبه سرداران و شهدای سرافراز استان مازندران و همچنین جام شهدای مدافع حرم مازندران و همچنین دعوت از خانواده های معزز شهدا، تلاش کرد دین خود را به این انسان های وارسته ادا کند.

باشگاه خونه به خونه در هفته دفاع مقدس نیز با برپائی یادواره شهدا سعی کرد همیشه قدردان شهیدانی باشد که جان ارزشمند خود برای دفاع از این مرز و بوم اهدا نموده اند.

البته فعالیت های این باشگاه فقط به مسائل ورزشی و فرهنگی ختم نمی شود و مسئولان باشگاه از بانیان یکی از بزرگترین هیأت های عزاداری کشور هستند و چندین و چند سال است که در ده شب اول ماه محرم هر شب میزبان بیش از 20 هزار عزادار امام حسین (ع) و یاران باوفایش می باشند و البته این مراسم در مناسبت هائی مانند اربعین حسینی و همچنین ایام شهادت ائمه اطهار نیز با برپائی مراسم عزاداری و تعزیه خوانی تداوم دارد.

باشگاه خونه به خونه در ماه های محرم و صفر سه سال اخیر، در بین دو نیمه بازی های خانگی تیمش، با برگزاری مراسم نوحه خوانی و سینه زنی هواداران این تیم بر روی سکوهای ورزشگاه هفت تیر تلاش کرد این فرهنگ حسینی را در ورزشگاه نهادینه کند و گام بلندی در این خصوص بردارد.

و اما سوال اینجاست؛ چطور کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال در طی این همه سال، چشم خود را روی تمام اقدامات و تلاش های فرهنگی باشگاهی مردمی و خصوصی مانند خونه به خونه می بندد و انبوه هواداران این تیم را بابت اشتباه عده ای معدود از تماشای سه دیدار خانگی محروم می کند؟!

نکته جالب اینجاست که در رای این کمیته، خبری از محرومیت یا جریمه عوامل حاشیه ساز تیم حریف که با به کار بردن لفظ «دهاتی»، به مردم یک استان توهین کردند نیست ولی آقایان مهران نجفی و علیرضا مرزبان که در آرام کردن جو نقش داشتند با رای محرومیت شما قرار گرفته اند.

جناب آقای حسن زاده؛ این تماشاگرانی که با رای ناعادلانه جنابعالی از سه بازی خونه به خونه محروم شده اند، همان عزادارانی هستند که در مراسمات مذهبی و در همین ورزشگاه در ماتم آقا امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت عزاداری می کنند و سینه می زنند و اکنون باید اینگونه از بازی های تیم محبوب شان محروم شوند. آیا براستی زور شما به باشگاه فرهنگی ورزشی خونه به خونه و هواداران مظلوم این تیم رسیده است؟

البته همه می دانند هواداران خونه به خونه با قضاوت های ناعادلانه ای که حسین زرگر در طی این دو فصل در حق این تیم روا داشته است، نسبت به این داور حساس شده اند و در همین فصل نیز در بازی با بادران سه امتیاز مسلم تیم خونه به خونه را به یک امتیاز تبدیل کرد و و تمام زحمات و سرمایه مالی و انسانی این باشگاه هدر می دهد. براستی چرا کمیته محترم انضباطی دلیل انتخاب این داور را برای بازی های خونه به خونه از کمیته داوران جویا نمی شود؟

البته این باشگاه منکر اشتباهات غیرقابل قبول تعدادی تماشاگرنما نیست و آن تحرکات را محکوم می کند و بر کسی پوشیده نیست این عده معدود در تمام ورزشگاه های ایران یافت می شوند و فقط مختص ورزشگاه هفت تیر بابل نیست.

و اما باشگاه خونه به خونه ضمن اعتراض شدید به رای ظالمانه کمیته انضباطی، امیدوار است کمیته محترم استیناف نگاهی منصفانه و همراه با با عدل به این رأی داشته و نگذارد حق مردم فوتبال دوست مازندران و بابل ضایع شود.