سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ۳۱ بازیکن دیگر را به مرحله دوم اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت فدارسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 18 سال آسیا 14 تا 22 اسفند ماه سال 95 در شهر «چونگ کینگ» کشور چین برگزار می‌شود.

انتخاب بازیکنان تیم ملی نوجوانان دختر ایران برای حضور شایسته در این رقابت ها در دو مرحله اردوی انتخابی انجام می شود که مرحله نخست از 26 مهرماه آغاز شد و 173 بازیکن در پنج گروه به اردوی انتخابی دعوت شدند و این مرحله دهم آبان ماه به پایان رسید.

مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر نیز از 25 آبان ماه با دعوت از 61 بازیکن برتر مرحله نخست، آغاز شده است که بازیکنان دعوتی در دو گروه به کمپ تیم های ملی بانوان فدراسیون واقع در سالن شهید چمران مجموعه ورزشی آزادی تهران دعوت می‌شوند.

گروه نخست شامل 30 بازیکن تمرینات خود را از روز سه شنبه 25 آبان ماه آغاز کردند و روز شنبه 29 آبان ماه اردو را ترک می‌کنند.

دومین گروه نیز شامل 32 بازیکن از 16 استان روز دوشنبه یکم آذرماه وارد اردو می‌شوند و تمرینات خود را تا پنجم آذرماه پیگیری خواهند کرد تا در نهایت مایدا برترین بازیکنان این دو گروه را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان دختر دعوت کند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، نازنین فتح اله پور و مهسا آراسته (مربیان) و نازلی علیایی به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارند.

فهرست بازیکنان دعوت شده گروه دوم به قرار زیر است:

استان تهران: زهرا گودرزی، زهرا فیض الله‌پور؛ مهرنوش سالاری، مهدیس فرینالی، فاطمه بیگدلی، ستایش ارشدی، مبینا زینالی و نگین صفری

استان فارس: یلدا آزادی، شیوا افشاریان و مهرسا خرمدین

استان همدان: فاطمه نظری

استان آذربایجان غربی: ثنا خدا و قانون و آیلار سعیدی

استان یزد: فروزان شاطر آقایی

استان اصفهان: فاطمه حیدری و غزاله اله یاری بلداجی

استان قزوین: محدثه شاهسوند

استان کرمانشاه: میترا صابری

استان گلستان: هانیه حسینی

استان مازندران: هانیه اقبالی

استان خراسان جنوبی: مهسا میربرون

استان خراسان رضوای: زهرا صالحی

استان کرمان: فاطمه رنجبر

استان مرکزی: یگانه یوسفی اصل و زهرا کریمی

استان لرستان: مهسا ابراهیمی و پریسا رحمتی

استان کردستان: ساحل احمدی، صدف پیروزی، نسیم حسینی و کوثر زمانی