ضرغامی درباره رعایت حجاب گردشگران خارجی اظهار کرد: برای گردشگران قانون ویژه ی برای رعایت حجاب وجود دارد که هم از طرف وزارت میراث فرهنگی و گردشگری نظارت های لازم انجام می شود و هم شرکت هایی که تورهای گردشگران خارجی را اجرا می کنند این قانون را رعایت می کنند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از خبرگزاری موج، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اینکه 5 گروه  اولویت دار به وزارت خارجه معرفی کرده ایم که برای لغو اولویت در دستور کار قرار بگیرند، گفت: در حال حاضر 50 کشور برای لغو روادید و توسعه روابط گردشگری در دستور کار قرار دارد و معتقدیم که ایران باید داوطلبانه لغو روادید با سایر کشورها را پیش بگیرد و بدون در نظر گرفتن حساسیت ها این اقدام را انجام دهد.

عزت الله ضرغامی با بیان اینکه تور آشناسازی برای گردشگران کشورهای چین و روسیه در حال برگزاری است، افزود: واکنش گردشگران خارجی این است که ایران امن ترین کشور برای گردشگران است.

 

او با تاکید بر اینکه موضوع گردشگری حق تمام مردم دنیا است، تصریح کرد: از این رو باید در زمینه گردشگری تسهیل گری شود.

ضرغامی درباره رعایت حجاب گردشگران خارجی اظهار کرد: برای گردشگران قانون ویژه ی برای رعایت حجاب وجود دارد که هم از طرف سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نظارت های لازم انجام می شود و هم شرکت هایی که تورهای گردشگران خارجی را اجرا می کنند این قانون را رعایت می کنند.