مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: از 28 اسفندماه سال 95 تا روز گذشته 22 هزار و 765 نفر در اقامتگاه‌های این استان اقامت کرده‌اند.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، بهمن عسگری سوادجانی، اظهار کرد: امسال حدود 2400 تخت اقامتی در واحدهای تحت نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعم از هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های سنتی و خانه‌مسافرها به منظور اسکان گردشگران نوروزی در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری بهشت بوم‌گردی نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از مهم‌ترین اماکن برای اسکان در مناطق مختلف این استان محسوب می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه افزود: در این ایام یک هزار کلاس درس برای پذیرایی از مسافران آماده شد که برای 5 هزار نفر ظرفیت اقامت ایجاد کرده است.

عسگری سوادجانی با تأکید بر عمل به شعار امسال میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری (نوروز 96 خدمات متفاوت) خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ظرفیت اقامت 5 هزار نفر دیگر در کمپ‌ها و مراکز اسکان موقت ایجاد شده است.