رهبر انقلاب تاکید کردند: اگر دنیای اسلام متحد باشد و با وحدت به سمت اهداف اسلامی حرکت کنیم، آمریکا و شبکه‌ بدخیم خبیث صهیونیستی دیگر نمی‌توانند ملت‌ها را در پنجه‌ خود بگیرند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌امین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: امروز دنیای اسلام دچار محنت‌های بزرگی است و راه‌حل آن وحدت اسلامی است، اگر متحد باشیم و با وحدت به سمت اهداف اسلامی حرکت کنیم، آمریکا و شبکه‌ بدخیم خبیث صهیونیستی دیگر نمی‌توانند ملت‌ها را در پنجه‌ خود بگیرند.

ایشان «اراده‌ی وحدت» و «اراده‌ی تفرقه» را دو اراده متعارض امروز در منطقه عنوان کردند و افزودند: اگر وحدت اتفاق بیفتد، وضع مثل امروز نخواهد بود و مسلمانان عزّت پیدا می‌کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تصریح کردند: امروز از میانمار تا آفریقا مسلمان‌کشی است؛ عده‌ای به‌دست بوکوحرام و یک عده به‌دست بودایی‌ها... و شیعه و سنّیِ آمریکایی که مسلمان‌ها را به جان هم می‌اندازند، دو لبه‌ی یک قیچی‌اند.

ادامه دارد...