مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه موضوع آموزش از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: آموزش به عنوان یکی از ارکان مهم در حوزه های علمیه بشمار می رود.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام محمد کارگر در نشست معاونان آموزشی مدارس علمیه خواهران استان یزد گفت: تلاش در زمینه خدمت به خلق و خصوصا خدمت به طلاب بر همه لازم است و باید مراقب بود که اعمال ما باعث نشود خداوند این توفیق را سلب کند.

وی با توجه به اهمیت زیاد مسئله آموزش افزود: آموزش به عنوان یکی از ارکان مهم در حوزه های علمیه است و در قبال این امر مهم، معاونین آموزش وظیفه سنگینی بر دوش دارند، چرا که آنها به عنوان حلقه واسطه میان طلاب، مدیر، مدیریت استان و اولیا طلاب هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست های مرکز در جذب حداکثری اساتید خواهر در مقطع سطح سه، در تلاش هستیم تمام همت خود را برای رسیدن به این هدف با کمک اساتید به کار بندیم مگر در دروسی که امکان استفاده از اساتید حوزوی وجود ندارد و نیاز به تخصصی خارج از تحصیلات حوزوی دارد.

کارگر جدی گرفتن بحث مباحثه طلاب، دقت و امانتداری در برگزاری امتحانات (رعایت عدالت در وقت طلاب و رعایت شئونات حوزوی در برگزاری امتحانات)، همسویی و هماهنگی تمامی معاونین با یکدیگر در اجرای ضوابط مرکز، دقت در پاسخگویی به موقع و کامل به نامه های ارسالی و انتقال انتقادات اساتید به کتب درسی به نماینده مربوطه هر درس برای ارسال به مرکز را از معاونین مدارس علمیه خواهران استان یزد، خواستار شد.