برای اولین بار در ایران، با مصوبه اسکودا، حقوق اساسی جزو مواد آزمون کانون وکلا قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری موج، برای اولین بار در ایران، با مصوبه اسکودا، حقوق اساسی جزو مواد آزمون کانون وکلا قرار گرفته است.

نکته مهم اینجاست که بیشتر داوطلبان آزمون وکالت، تلاش خود را بر دروسی که ضرایب بالا دارد مانند قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی صرف کرده اند و کمتر داوطلبی در دروسی مانند اصول فقه و حقوق تجارت، وقت برای مطالعه و تسلط گذاشته است.

امسال، دو درس دیگر از جمله حقوق اساسی هم به مواد آزمون کانون وکلا اضافه شده که قطعا داوطلبان درباره این مواد فرصت کافی برای مطالعه نداشته اند.

 از این رو کسانی که توانایی پاسخگویی به سوالات مواد درسی جدید را داشته باشند به صورت قابل ملاحظه ای تراز نمره بالاتری نسبت به دیگر داوطلبان کسب می‌کنند.

حقوق اساسی از جمله دروسی است که در دانشگاهها در سطح کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق عمومی به صورت تخصصی دنبال می‌شود و تدریس نکته و تست این ماده آزمونی برای داوطلبان کانون وکلای ۱۴۰۰ بسیار مهم است.

برای اولین بار در ایران، کلاس نکته و تست حقوق اساسی آزمون کانون وکلای دادگستری در سه مبحث

۱- قانون اساسی و نظرات تفسیری شورای نگهبان

۲-رویه و مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام

۳-حقوق اساسی در آرای محاکم

توسط استاد امید سلیمی بنی تدریس می‌شود.

ایشان پژوهشگر دکتری تخصصی حقوق عمومی در دانشگاه دولتی شیراز و رتبه اول علمی دانشگاه تهران است که با رتبه ۷ کنکور دکتری و رتبه ۱۳ کانون وکلای اصفهان، آزمونهای فوق را پشت سر گذاشته است.

تالیفات ایشان در قالب کتاب و مقالات متعدد منتشر شده و بعضا در اینترنت قابل دسترسی است.

برای رزرو کلاس نکته و تست حقوق اساسی در اصفهان میتوانید با شماره تلفن ۹۵۰۱۴۰۱۳-۰۳۱ یا تلفن همراه ۰۹۳۰۰۱۸۷۱۲۴ تماس بگیرید.

آموزش تست زنی حقوقی