محمد شریعتمداری در حکمی کریم یاوری را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

به گزارش مرور نیوز، کریم یاوری امروز شنبه طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مشاور وزیر منصوب شد.

در حکم وزیر آمده است؛ نظر به تعهد، صلاحیت‌ها و شایستگی‌های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر مصوب می‌شوید. اطمینان دارد با مشارکت‌ موثر در سیاست‌گذاری‌ها به منظور پیشبرد هرچه کارآمدتر امور، منشا خدمات ارزنده واقع شده و این وزارتخانه از توانمندی‌های فکری شما بیش از پیش بهره‌مند خواهد شد.

از درگاه خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی، منشور اخلاقی، دولت تدبیر و امید، توفیق روزافزون شما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مسئلت می‌نمایم.

محمد شریعتمداری

حکم کریم یاوری

کریم یاوری پیش از این، مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی بود که با سابقه مدیریت در بخش استان‌های کشور و سابقه مدیریت 10 ساله در اداره کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری در وزارت کار و رفاه اجتماعی مشغول بوده است.

یاوری در حمایت از کارگران بیکارشده کارگاه‌ها و بنگاه‌ها و در رسیدگی به وضعیت بنگاه‌های مشکل‌دار کشور حضور مفید و اثرگذار داشته و در تجمعات کارگری ارتباط صمیمی با کارگران برقرار کرده است.