رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: کارآگاهان ۷۴۶ هزار و ۷۸۹ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۶۰۰ هزار و ۷۸۵ لیتر مایع ضدعفونی کننده، ۹۱ هزار و ۱۷۰ عدد انواع دستکش، ۵۴ هزار و ۸۳۴ عدد انواع ماسک کشف و در این رابطه ۲۷ متهم را دستگیر کردند که تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش مرور نیوز،  سردار محمدرضا مقیمی ، رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با تاکید بر اجرای مستمر طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی گفت: در حال حاضر که ویروس کرونا ، امنیت هموطنان را به خطر انداخته است، تمامی دستگاه ها از جمله پلیس امنیت اقتصادی با اجرای این طرح در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته در بازرسی از انبارها و مراکز توزیع کالاهای بهداشتی در سراسر کشور، 27 مرکز متخلف شناسایی و با هماهنگی مقامات قضائی پلمب شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: کارآگاهان در این بازرسی ها، 746 هزار و 789 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 600 هزار و 785 لیتر مایع ضدعفونی کننده، 91 هزار و 170 عدد انواع دستکش، 54 هزار و 834 عدد انواع ماسک کشف و در این رابطه 27 متهم را دستگیر کردند که تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار مقیمی عنوان کرد: تلاش می کنیم با هماهنگی های برون سازمانی و کمک دستگاه های ذیربط فرآیند تولید و توزیع را مدیریت کنیم زیرا شایسته نیست، مردم اقلام ضروری و مورد نیاز بهداشتی خود را با مبالغ گزاف و به سختی تهیه کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات اخیر (24 ساعت گذشته) در فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی بوده به هموطنان توصیه کرد: از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی که باعث تشویش اذهان عمومی می شود، پرهیز کرده و اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می کنند و ما نیز از شهروندان می خواهیم هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند آن را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.