محمود ترفع از تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان اتوبوسرانی تهران خبر داد و گفت: از روز اول اعلام بروز ویروس کرونا به کشور تا امروز بر اساس استانداردهای ابلاغی، انجام اقدامات پیشگیرانه را با جدیت و دقت در دستور کار داده‌ایم.

به گزارش مرور نیوز، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره تمهیدات اتوبوسرانی در مقابل کرونا اظهارداشت: در تدابیر و تمهیداتی که برای ناوگان اتوبوسرانی به عمل آورده‌ایم، صیانت و حفاظت از سلامت مسافران همچنین رانندگان و کارکنان شرکت واحد را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی افزود: از روز اول اعلام بروز ویروس کرونا به کشور تا امروز بر اساس استانداردهای ابلاغی، انجام اقدامات پیشگیرانه را با جدیت و دقت در دستور کار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: توجه به موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی تا جای ممکن، اجرای الزامات کنترلی در زمینه بهداشت محیط، انجام عملیات ضد عفونی کردن ناوگان، اختصاص تجهیزات حفاظت فردی از جمله ماسک و افشانه ضد عفونی‌کننده به رانندگان همچنین، کنترل بهداشتی ایستگاه‌ها از جمله این اقدامات انجام شده است.

وی اعلام کرد: رانندگان اتوبوس از جمله گروه‌هایی هستند که در معرض خطر و ریسک بالا قرار دارند و از این جهت تا حد توان تلاش کرده‌ایم تا حمایت‌های لازم را از این عزیزان به عمل آوریم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه ضمن انجام غربالگری رانندگان و کارکنان به صورت مستمر، نسبت به جداسازی کابین رانندگان اتوبوس از مسافران نیز اقدام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: البته تولید محتواهای استاندارد و متنوع آموزشی که به صورت جداگانه، مسافران، رانندگان و کارکنان شرکت واحد را مخاطب قرار داده‌ و توزیع این تولیدات در فضای مجازی و نصب آنها در ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس‌ها، از دیگر اقداماتی است که در زمینه آموزش و اطلاع‌رسانی به شهروندان و همکاران‌مان انجام داده‌ایم.