سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران از ریزش کوه در محدوده هزارچم محور کندوان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علیرضا قدمی ظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان جریان دارد.

وی با اشاره به لغزندگی سطح محورهای مازندران، افزود: از لحاظ جوی باتوجه بارش برف در سطح محورها احتمال یخ‌زدگی در محورهای مازندران وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ریزش کوه در محدوده هزارچم محور کندوان، اضافه کرد: ریزش کوه در حدی نبوده منجر به انسداد شود و تردد در محور جریان دارد.

این مسوول بیان کرد: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در محورهای کوهستانی استان بالا است که لازم است رانندگان توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال کماکان ادامه دارد، تصریح کرد:  از آغاز اجرای طرح یعنی یکم آذر ماه امسال تا روز گذشته بیش از ۲۴هزار و ۳۰۰ خودرو برگشت و بیش از ۲هزار و ۴۰۰ خودرو هم در محورهای مواصلاتی استان جریمه شدند.

قدمی با تاکید بر اینکه ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران ضروری است، گفت: شماره تلفن‌های مرکز شبانه‌روزی پلیس راه ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.