سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور صبح امروز اعلام کرد: زمان ثبت نام داوطلبان جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ امشب به پایان می رسد

به گزارش مرور نیوز، فاطمه زرین آمیزی اظهار داشت: ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹ آغاز شده و مهلت ثبت نام ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹ پایان می یابد.

وی افزود: ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی از طریق کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ صورت می‌پذیرد.

وی افزود: متقاضیان ثبت نام و شرکت در کنکور ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، در آزمون ثبت نام کنند.

زرین آمیزی یادآور شد: متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی متقاضی ثبت نام در این آزمون شوند.

وی اظهار داشت: تا امروز ۲۳ آذر تعداد ۲۱۵ هزار و ۹۲۹ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.