سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک گاراژ لوازم یدکی در میدان رازی پایتخت خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره حادثه حریق در یک گاراژ لوازم یدکی در میدان رازی پایتخت، اظهار داشت: ساعت 8:15 صبح امروز وقوع یک حادثه حریق در میدان رازی تهران ابتدای خیابان قلمستان به سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از اطلاع نیروهای آتش‌نشانی 3 ایستگاه همراه با خودروهای پشتیبانی در مدت زمان 3 دقیقه به محل اعزام شدند و مشخص شد که یک گاراژ دارای چندین باب مغازه که مربوط به خرید و فروش لوازم یدکی بوده طعمه حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مغازه‌های این گاراژ دارای کرکره‌های برقی بسته بود که نیروهای آتش‌نشانی موفق به بازگشایی آن شدند و از پشت گاراژ نیز برخی از نیروها وارد محل حادثه شدند تا اقدامات لازم را جهت اطفاء حریق انجام دهند.

ملکی بیان داشت: یک انبار 150 متری لوازم یدکی همراه با کارتن‌های مربوطه طعمه حریق شده بود و مشخص نیست که آیا ابتدا مغازه‌ها دچار حریق و سپس انبار و یا برعکس بوده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه مصدومی به همراه نداشته است، گفت: نیروهای آتش‌نشانی اطفاء حریق را انجام داده و مشغول لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.