رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت ظهر امروز از کشف ۴۱ هزار بسته شکلات تاریخ مصرف گذشته در پایتخت خبر دادند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف بیش از 41 هزار و 400 کالای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته خبر داد.

سرهنگ مرادی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی بسته‌های قهوه و شکلات خارجی تاریخ مصرف گذشته در یک واحد صنفی در حوالی خیابان وصال شیرازی بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران قرار گرفت.

 رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که متصدی واحد صنفی با جعل تاریخ کالاهای قاچاق آنها را به بازار مصرف توزیع و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی به همراه کارشناسان غذا دارو و دانشگاه علوم از این واحد صنفی بازدید کردند، اعلام کرد: در بررسی از این واحد صنفی 41هزار بسته شکلات و قهوه خارجی، 324 عدد بیسکوییت خارجی و 79 عدد ادکلن که همگی تاریخ مصرف گذشته و قاچاق بودند کشف شد.

وی افزود: در بررسی های بیشتر از این مکان، تجهیزات چاپی برای درج و ثبت تاریخ جعلی کشف و در این رابطه متصدی واحد صنفی دستگیر شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با دستور قضائی این واحد صنفی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.