ظهر امروز سرهنگ علی ولی پور گودرزی از کشف بیش از ۱۱۶ هزار عدد لوازم آرایشگاهی قاچاق به ارزش دومیلیارد تومان در پایتخت خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 116 هزار عدد لوازم آرایشگاهی قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته طی اطلاع از دپوی مقادیری لوازم آرایشی خارجی قاچاق در خیابان منوچهری، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه کرده  و با مقادیر زیادی انواع لوازم آرایشگاهی قاچاق در محل مواجه شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی اولیه مشخص شد محل در طبقه اول یک باب ساختمان قدیمی مسکونی بوده که در بازرسی از محل مقادیری لوازم آرایشگاهی قاچاق از قبیل لوازم تتو و کاشت ناخن  فاقد اسناد مثبته گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان این مطلب که در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاهای مکشوفه شامل لوازم تتو و کاشت ناخن محصول کشورهای کره ، برزیل و ... بوده که به وسیله خودروهای سواری شوتی از جنوب کشور به تهران منتقل شده و باتوجه به اینکه مالک کالاها در بازار تهران دارای فروشگاه بود اقدام به فروش لوازم می‌کرد.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در رصد اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی مالک کالاها دستگیر و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کارآگاه ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه  کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف  شده را 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.