سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در اظهاراتی بیان کرد: حقوق و دستمزد کارگران نباید از تورم عقب بیافتد.

به گزارش مرور نیوز، « سید پرویز فتاح » صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح خط تولید نخ پنبه‌ای پلی استر شرکت سلک‌باف یزد در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و امام شهدا و دلاوردی‌های دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز در عرصه سازندگی و خدمات و تولید همانند دوران دفاع مقدس نیازمند روحیه جهادی و بسیجی‌وار هستیم.

وی با بیان این اخبار واصله کارخانه سلک‌باف یزد تا یک سال قبل ناخوشایند و بیانگر زیاندهی این واحد بود، گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی خط جدید این واحد که ۱۰۰۰ تن به تولید نخ پنبه‌ای پلی‌استر از پارسال افزوده است، شاهد سودهی و فروش تمام محصولات تولیدی آن هستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان این که تمام تولید این کارخانه که اکنون سالیانه ۶۰۰۰ تن است، در داخل کشور به فروش می‌رسد، بیان کرد: مواد اولیه این واحد تماماً از داخل کشور تأمین و با توجه به مصرف تمام محصول، فعلاً صادرات در این بخش نداریم.

وی به رضایتمندی تمام کارگران و مسئولان استان از وضعیت این واحد صنعتی خوشنام در استان یزد اشاره کرد و ضمن مهم خواندن این موضوع علی‌رغم فشار تحریم‌ها و تورم ، افزود: البته توجه به معیشت کارگران که اصلی‌ترین قشر زحتکش تولید هستند،‌ دولت و مجلس محترم باید فکر کنند و این نشود که حقوق و دستمزد کارگران آنها از تورم عقب بیافتد چرا که این موضوع به روحیه و معیشت آنها و تولید، آسیب می‌زند.

فتاح با اشاره به همکاری مسئولان استان در تجهیز و احیای مجدد این واحد تولیدی، گفت: خوشبختانه تجهیزات جدید این واحد با استفاده از ظرفیت‌های بومی و داخل کشور نصب و راه‌اندازی شده است و همین انتظار را نیز از یزدی‌ها داشتیم.

وی به افزایش دو برابری فروش این واحد در سال جاری، ابراز امیدواری کرد با تداوم این روند تا یک سال آینده این واحد تولیدی وارد بورس شود تا از محل درآمدهای آن شاهد توسعه آینده کارخانه نیز باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در پایان نیز خاطرنشان کرد: امیدواریم در چند سال آینده با توجه به این که نخ مبنای تمام منسوجات محسوب می‌شود، افزایش ظرفیت تولید این واحد را نیز شاهد باشیم و بنیاد مستضعفان قویاً از این مسیر حمایت خواهد کرد.