کریم همتی رییس سابق جمعیت هلال احمر با صدور پیامی از خدمات جهادی خانواده هلال احمر تشکر کرد.

به گزارش مرور نیوز، کریم همتی رییس سابق جمعیت هلال احمر با صدور پیامی از خدمات جهادی خانواده هلال احمر و اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر در دو سال گذشته تشکر کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در متن پیام دکتر کریم همتی آمده است:

"هموطنان گرامی و همکاران عزیز، خداوند بزرگ را شاکرم که مرا یاری کرد در این دو سال توفیق خدمت گذاری و حضور در جمع پرمحبت شما را  نصیب اینجانب گردانید. بدون شک حضور در جمعیت هلال احمر و خدمت رسانی به مردم در حوادث و بلایا به عنوان کارکرد ذاتی این نهاد مردمی چیزی جز عبادت و به جا آوردن تکلیف الهی در خدمت به بندگان خدا نیست. هر چند طی دو سالی که بنده توفیق خدمت گزاری به مردم شریف کشور را داشتم با سختی ها و مشکلات فراوانی همراه بود که به جز حواشی ابتدای کار در سال ۹۸ هلال احمر که همگان آگاهی دارند از همان آغاز با شیوع افسارگسیخته ویروس کرونا همراه شد و البته در این مسیر مجموعه کارکنان، داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، جوانان و دوستداران جمعیت هلال احمر حقا سنگ تمام گذاشتند و با وجود همه سختی ها، تلاش و همت والای خود را برای مبارزه با پاندمی کرونا در کنار سایر ارگان های متولی به نمایش گذاشتند. سرآغاز این حرکت جهادی با برگزاری کمپین های بزرگ ملی، جذب کمک های قابل توجه ملی و بین المللی، توزیع صدها هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و موضوع مهم واردات بیش از ۱۱۲ میلیون دُز واکسن کرونا جهت تزریق به هموطنان عزیزم، برگ زرین دیگری را در تاریخ خدمت رسانی جمعیت هلال احمر به ثبت رسانده است.

هموطنان گرانقدر و همکاران محترم

جمعیت هلال احمر در طول یک قرن خدمت پرافتخار خود، حوادث، چالش ها و دست اندازهای بسیاری را از سر گذرانده و گاهی متاثر از رویدادهای تاریخی، سیاسی و اجتماعی همچون بسیاری دیگر از نهادهای خدمت رسان در مسیرهای متفاوتی قدم گذاشته است و البته همواره سربلند و رفیع توانسته چالش ها و مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سرگذارد و در مسیر واقعی خود که همانا خدمت به خلق الله است حضوری موثر و ماندگار داشته باشد. مستحضرید که هلال احمر در چند سال اخیر هم از چالش های سخت و هم از مسائل و مشکلات اقتصادی بی نصیب نماند و برخی از درآمدها و منابع اعتباری این نهاد دچار کاهش شدید شدند. تلاش های زیادی برای گذر از این شرایط دشوار صورت پذیرفت و در این بین صبر، متانت و بردباری همکاران بزرگوارم علی رغم همه این مسائل ستودنی و قابل تقدیر بوده است. خوشبختانه با همراهی و پشتیبانی دولت محترم، تلاش ستودنی همکارانم در بخش های مختلف و عنایت پروردگار متعال توانستیم سطح مشکلات و چالش ها را به حداقل رسانیم و فراتر از آن با مدیریت صحیح و انضباط ایجاد شده در ارکان جمعیت اقدامات خوبی در خصوص شارژ انبارهای امدادی، تهیه وسایل حمل و نقل امدادی، مولدسازی و بهینه سازی املاک، دارایی ها و موقوفات جمعیت هلال احمر، تاسیس و راه اندازی بیش از ۶000 خانه هلال، توسعه آموزش های همگانی، جذب نیروهای متخصص ایثارگر و امدادگر، توسعه خدمات درمانی جمعیت در داخل و خارج از کشور، تامین و واردات داروهای کمیاب و ... به انجام رسانید.

به یمن این همکاری ها و آمادگی ها، هلال احمر در این دو سال حضور موثر و مقتدری در حوادث ملی و بین المللی داشت. این اقدامات را بیش از هر چیز ثمره فعالیت جهادی همکاران گرانقدرم در جمعیت هلال احمر و دعای خیر مردم کشورم می دانم.

اینک و در این ایام که مقرر است سکان هدایت و مدیریت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین نهاد مردمی کشور به دست همکار گرانقدرم دکتر پیرحسین کولیوند سپرده شود ضمن تبریک و آرزوی توفیق الهی برای ایشان شایسته است فرصت را مغتنم شمرده و به پاس لطف و همکاری کلیه همکاران، مدیران، داوطلبان، جوانان، ‌نجاتگران، امدادگران و مردم شریف کشورم که همواره یار و همراه اینجانب بوده اند، مراتب سپاس و قدردانی خود را ابراز نمایم.

با اذعان به این حقیقت که آنچه طی این مدت محقق شده لطف و عنایت پروردگار متعال بوده و آنچه به هر دلیلی در حد انتظار مقبول نگردید، بضاعت ناچیز بنده بوده است، از همه بزرگواران،‌ همکاران گرانقدر و ملت شریف ایران حلالیت خواسته، از همگان طلب دعا و سربلندی در پیشگاه خدای یکتا مسئلت می نمایم."