نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بهبود وضعیت جسمانی مهدی چمران گفت: راه‌اندازی قرارگاه‌های مختلف توسط شهرداری سبب هم افزایی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، پرویز سروری امروز در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت سلامت جسمانی مهدی چمران و روند درمانی آن اظهار داشت: ان‌شاءالله به زودی ایشان از آی‌سی‌یو خارج خواهند شد وپس از بهبودی کامل از وجود ایشان در صحن شورا بهره‌مند خواهیم شد.

وی افزود: دیروز سالروز تولد چهره بزرگ دفاع مقدس شهید متوسلیان بود که شخصیت اثرگذاری در انقلاب داشته است و یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌داریم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه‌های مختلف توسط شهرداری تهران گفت: راه‌اندازی قرارگاه مربوط به ترافیک از روز گذشته یکی از اقدامات خوب این دوره مدیریت شهری است و راه‌اندازی قرارگاه سبب هم‌افزایی خواهد شد و همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای سهم تأثیر خودشان در این قرارگاه‌ها حضور خواهد داشت.

سروری به اهمیت حوزه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت:‌امیدوارم راه‌اندازی قرارگاه مربوطه منجر به تصمیمات هم‌افزا در جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت:‌احساس می شود سیاست خارجی بر مدار درستی قرار گرفته و اقتدار و بازدارندگی از سوی ایران حاکم است.

وی بیان داشت: باید منافع مشترک در سیاست خارجی مدنظر باشد که خوشبختانه این موضوع در این دوره از دولت مورد توجه قرار گرفته و با روی کار آمدن دولت مردمی در حال خلق فرصت برای کشور هستیم و روابط با همسایگان از قبل بهتر شده است که این مسأله از نگاه اقتدار و بر اساس منافع مشترک است.

سروری خاطرنشان کرد: اخبار خوبی از روند مذاکرات داریم که حکایت از موضوع اقتدار و عقلانیت دارد و منافع جمهوری اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

وی در پایان به شهادت سید اهل قلم سیدمرتضی آوینی در 20 فروردین اشاره کرد و گفت:‌ان‌شاءالله روحیه ایثارگری ایشان درسی برای همه ما باشد و بتوانیم در مسیر شهدا هر چه بهتر حرکت کنیم.