فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: معیار و مبنای عمل پلیس قانون و مقررات جاری کشور است. در همین راستا هم پلیس اماکن پایتخت با همکاری فدراسیون بدنسازی کشور با باشگاه‌های غیرمجاز و خارج از عرف برخورد قانونی می کند.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با رئیس و اعضای هیئت فدراسیون بدنسازی با تاکید بر اینکه پلیس از همه رشته‌های ورزشی و ورزشکاران حمایت می‌کند، گفت: ورزش، شادابی و طراوت و سرزندگی را به همراه دارد و ترویج و توسعه ورزش چه ورزش همگانی و چه ورزش حرفه‌ای نیاز همه جوامع از جمله جامعه ماست و همه باید به این موضوع توجه کنیم.

رحیمی بدنسازی را ورزشی مفرح و ارزشمند توصیف کرد و گفت: به همین دلایل هم هست که این ورزش مورد توجه و اقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته و جزو ورزش‌های پرطرفدار محسوب می‌شود. پلیس هم از همه رشته‌های ورزشی و ورزشکاران حمایت می‌کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اصل قرار دادن قانون و مقررات در تمام امور، گفت: پلیس حمایت همه جانبه خود از فدراسیون رسمی و قانونی را اعلام و از توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در پایتخت و کشور عزیزمان حمایت کنیم.

رحیمی در عین حال گفت: معیار و مبنای عمل پلیس قانون و مقررات جاری کشور است. در همین راستا هم پلیس اماکن پایتخت با همکاری فدراسیون بدنسازی کشور با باشگاه‌های غیرمجاز و خارج از عرف برخورد قانونی خواهد کرد چرا که وجود چنین باشگاه‌هایی می‌تواند سلامت جسمانی، عقلانی و اخلاقی ورزشکاران ما را به مخاطره بیاندازد.

 تهران چند باشگاه بدنسازی مجاز دارد؟

نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی کشور نیز در این دیدار از حمایت‌های پلیس پایتخت قدردانی کرد و گفت: در تهران حدود پنج هزار باشگاه بدنسازی رسمی و قانونی  فعال است و برای ساماندهی باشگاه های بدنسازی و حمایت از باشگاه های معتبر و برخورد با باشگاه های غیرمجاز نیازمند حمایت‌های پلیس در برخورد با افرادی متخلف در این حوزه هستیم.