عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه زمانی که جبهه انقلابی بسیج می شوند و اتفاقات بزرگ رقم می خورد همه دست به دست هم می دهند که ضربه وارد کنند، یادآور شد: امروز به هرجای شهر تهران مراجعه می کنیم نام آقای قالیباف شنیده می شود. اگر خانواده آقای قالیباف خطایی می‌کردند همچون خانواده آقای هاشمی به زندان راه پیدا می کردند.

به گزارش مرور نیوز، امروز صبح سید محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر اندک آبرویی در فضای سیاسی دارم همین را خرج مردم می کنم، اظهار داشت: آنچه حق است با صدای بلند فریاد می زنم و باکی از تهمت ها و جبهه گیری ها و مسائلی که پیش رو خواهد بود، ندارم.

وی با بیان اینکه دشمن فضای مجازی کشور را علیه نظام بسیج کرده است، یادآور شد: منافقان و برخی دوستان غافل در کنار شبکه‌های خارجی درصدد ضربه زدن به کشور بر اساس موضوع وارد کردن چند قلم کالای خارجی با عنوان سیسمونی کودک هستند که توسط دختر و داماد رئیس مجلس انجام شده است.

آقامیری افزود: این خانواده با چهار ساک رفته و با پنج ساک بازگشته اند و چند قلم کالا نیز به همراه خود آورده اند؛ دو جوان در ابتدای زندگی خود در حراجی سیسمونی در کشور خارجی دو قلم جنس خریداری کردند اما از این موضوع عکس و فیلم تهیه شده و آن را به اقتصاد مقاومتی ربط داده اند.

وی همچنین تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای داخلی بسیار درست و حق است؛ روزانه 200 سفر خارجی انجام می شود که همه چند قلم سوغاتی تهیه کرده اند اما از آنها عکس و فیلم تهیه نشده است. شرایط می توانست به گونه ای باشد که این خانم و آقا از گیت مخصوص عبور کنند و کسی متوجه نشود. رئیس مجلس تأکید کرده که با مردم در پرواز عادی بروند و برگردند.

وی با طرح این سوال که این عقده ها از کجا شکل می گیرد، یادآور شد: یک نیروی جهادی و انقلابی 40 سال از عمر خود را به اندازه مدت عمر برخی افرادی که به او انتقاد می کنند، کار و خدمت کرده است. به او و عملکردش نمی توانند انتقادی کنند و به حاشیه سازی روی آورده اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما دست بوس فرهنگیان هستیم، اظهار کرد: متاسفانه برخی فرهنگیان در تجمع صنفی خود این سیسمونی را مایه شعار خود قرار دادند که امور خود را پیش ببرند که بازتاب منفی در رسانه های خارجی داشت. ما مسائل معلمان را درک می کنیم و این مشکلات برای همه مردم است و مجلس برای رفع آن تلاش می کنند. این اقدام از قشر فرهنگی که جایگاه بالایی دارند، اقدام خوبی نبود.

وی تأکید کرد: دشمن عملیات روانی را به شکلی پیش می برد که به ترور شخصیت یکی از چهره های موثر نظام بیانجامد و او را تخریب کنند که مردم تهران با نظر ایشان به ما اعضای شورای ششم اعتماد کرده و رأی دادند.

آقامیری با بیان اینکه زمانی که جبهه انقلابی بسیج می شوند و اتفاقات بزرگ رقم می خورد همه دست به دست هم می دهند که ضربه وارد کنند، یادآور شد: امروز به هرجای شهر تهران مراجعه می کنیم نام آقای قالیباف شنیده می شود. اگر خانواده آقای قالیباف خطایی می‌کردند همچون خانواده آقای هاشمی به زندان راه پیدا می کردند.

وی ادامه داد: برخی خجالت نمی کشند. هر کاری آقای زاکانی انجام می دهد داستان سازی می کند. خودشان در زمان فعالیت خود همه اطرافیان را در شهرداری به کار بستند اما آقای زاکانی به عنوان نیروی جهادی نمی تواند داماد خود را به عنوان یک نیروی متخصص و فنی به کار بگیرد و هزار حرف و داستان برای این نیروی جهادی و انقلابی می سازند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه من از جبهه انقلاب دفاع می‌کنم، یادآور شد: نگاه جبهه انقلاب این است که از نیروهای خود دفاع کند. استراتژی ما در قبال آقای زاکانی است که حمایت صددرصدی از او در شهرداری داریم. موفقیت آقای زاکانی موفقیت در خدمات رسانی است و از ایشان حمایت می کنیم. این خدمات به خوشحالی مردم منجر می شود و خوشحالی مردم و رهبری موفقیت ما و رضای خداوند است.

وی با بیان اینکه شاکله شورای شهر این است که اگر اختلاف نظری وجود دارد در یک راستاست و به صراحت اعلام می کنیم و پشت پرده نداریم، یادآور شد: من از بزرگان جمع عدالت خواه تعجب می کنم که چرا جوانان زیر مجموعه خود را راهنمایی نمی کنند. کسانی که عکس و فیلم منتشر کردند دلسوز نظام بودند؟ کشور از این پرده دری ها چه منفعتی برده است.

آقامیری در بخش دیگری از گفته هایش بیان کرد: تک تک کسانی که منجر به خودکشی یکی از مجریان کشور شدند که در خارج از کشور کاری را کرد و به خود و خدای خود ارتباط داشت و این موضوع را رسانه ای کردند، در فوت او نقش دارند و باید جوابگو باشند.