سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خبر داد در محدوده نارمک و در پی ریزش چاه یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش مرور نیوز، سیدجلال ملکی از ریزش چاه در محدوده خیابان نارمک و فوت یک نفر در پی این حادثه خبر داد و اظهار کرد: ساعت ١٧:٣٢ روز جاری(یکشنبه، ۱۷ مهر) یک مورد حادثه تخریب یک حلقه چاه داخل یک منزل مسکونی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه آتش‌نشانی به آدرس نارمک، میدان ۶۵ اعزام شدند.

وی ادامه داد: مشاهده شد که حادثه در یک منزل سه طبقه قدیمی که داخل پارکینگش یک حلقه چاه فاضلاب قدیمی وجود داشت، رخ داده است.

ملکی گفت: یک نفر در حال عبور از پارکینگ بوده که به یک‌باره دهانه چاه تخریب شده و این فرد به عمق ١٣ یا ١۴ متری سقوط می‌کند. انتهای این چاه آب وجود داشته و او در انتهای چاه گرفتار می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل با توجه به سست بودن خاک و احتمال ریزش و رانش خاک با احتیاط کامل فرد نجاتگر را وارد چاه کردند. نجاتگر بعد از مدتی تلاش، فرد را از چاه خارج کرد که متاسفانه به تایید عوامل اورژانس مشخص شد او جان خود را از دست داده است.

ملکی ادامه داد: منازل قدیمی که چاه داخل خود دارند، حتما باید به موقع چاه را تخلیه کنند و اگر احساس کردند در اطراف دهانه چاه تغییر شکلی ایجاد شده است باید حتما آن را جدی بگیرند. در این مورد به‌طور کامل خاک زیر موزاییک‌ها تخریب شده بود.