عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: کیفیت پایین برخی محصولات در میادین میوه و تره بار بررسی می‌شود و خود بنده در چند وقت اخیر از میادین و بازارها به صورت سر زده خرید کرده‌ام.

به گزارش مرور نیوز، سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر بررسی کیفیت محصولات میوه و تره‌بار اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم در شورای شهر، نظارت‌های خودمان را از میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم به نارضایتی‌های شهروندان رسیدگی کنیم تا رضایت شهروندان کسب شود گفت: ما سعی می‌کنیم تغییر و تحولات را طبق سیاست‌های خود داشته باشیم و به مدیرعامل سازمان میادین هم در کمیسیون تذکراتی را در زمینه افزایش کیفیت می‌دهیم.

نجفی گفت: کیفیت پایین برخی محصولات در میادین میوه و تره بار بررسی می‌شود و خود بنده در چند وقت اخیر از میادین و بازارها به صورت سر زده خرید کرده‌ام.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر با اشاره به اینکه عکس محصولات بی کیفیت را هنگام خرید برای مدیر عامل سازمان ارسال کرده‌ام گفت: موضوع کاهش کیفیت در این سازمان را مشاهده کرده‌ام و بازدید سرزده‌ای را از چند میدان در مناطق مختلف تهران به زودی خواهیم داشت.