سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای همه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی 1395 گرفته اند به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وظیفه عمومی، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان همه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان دی 1377 برای انجام خدمت دوره ضرورت، در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی سال 1395 دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ

همه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ دی 1395 باید ساعت 6 صبح روز یکشنبه مورخه 19 دی 1395 به محل و مراکزی که سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام کرده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان های کشور

همه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ دی 1395، باید راس ساعت 7 صبح یکشنبه 19 دی به محل و مراکزی که سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام کرده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

حضور نیافتن به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

آن دسته از مشمولانی که به هر علت تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نظام وظیفه نشده اند، برای گرفتن این برگه می توانند به نزدیک ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و بر اساس اطلاعات آن اقدام کنند.