فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذاری سالم در کشور گفت: سال آتی باید سالی باشد که ریسک قاچا بالا برود تا قاچاقچی احساس امنیت نداشته باشد.

 گزارش مرور نیوز، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در همایش سراسری پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: حتماً باید حامی خوب و مطمئنی برای سرمایه گذاران سالم در کشور باشیم.

وی ادامه داد: این افرادی که هزینه می‌کنند تا چرخ اقتصادی کشور در این شرایط به طور سالم به گردش در بیاید باید مورد حمایت پلیس قرار بگیرند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: باید مشکلات این افراد مرتفع شده و به آن‌ها سرویس داده شود و کارشان راه بیافتد و مشکلات و مسائل شأن احصا شود و به حد مقدور و در حوزه اختیارمان در سازمان‌های دیگر مطالبه گری کنیم.

سردار رادان گفت: ما وظیفه داریم از این افراد حمایت کنیم و نگذاریم این‌ها در بروکراسی اداری و پیچ و خم سازمان‌های مختلف گرفتار شده و خسته شوند.

وی افزود: این موضوع حتماً باید یکی از برنامه‌های مدون و اجرایی ما در سال آتی باشد و جلسات منظمی با این افراد برگزار شود.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: این موضوع کمی نیست که یک سرمایه گذار برای چندین هزار نفر شغل ایجاد کرده و به آن‌ها حقوق و دستمزد می‌دهد و چرخ اقتصادی کشور را می‌چرخاند. اگر این فرد مورد حمایت قرار نگیرد دلش خوش نمی‌شود.

وی ادامه داد: در کنار این حمایت‌ها اگر چنین افرادی خدای نکرده تصمیم گرفتند تا از برخی از منافذ استفاده کرده و سو رفتاری داشته باشند باید مانع آن‌ها شویم.

سردار رادان گفت: تلاش اول شما هم باید پیشگیری باشد و در گام دوم باید به سراغ کشف و مقابله با جرایم این حوزه برویم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در سال آتی براساس این هدفی که گذاشتید باید سال بالا بردن ریسک برای قاچاقچیان باشد یعنی قاچاقچی احساس کند که ریسک قاچاق کردن برایش بالا است و باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که در قاچاق خودمان را مشغول قاچاق‌های جزئی نکنیم.