معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: انفجار گاز در شرکت بوتان اهواز موجب حریق شده که بلافاصله تیم های عملیاتی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی اعزام شده اند.

به گزارش مرور نیوز، امیرعباس نجفی  اظهار داشت: طی اعلام حادثه از سوی مراجع ذی‌ربط بلافاصله 4 تیم از واکنش سریع، تیم امداد و نجات هلال احمر اهواز و پایگاه علی چعب به محل اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در شرکت بوتان واقع در جاده خرمشهر رخ داده که هم اکنون آتش نشانان در حال لطفا حریق هستند.

نجفی تصریح کرد: عوامل امدادی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی در محل حادثه حضور دارند تا در صورت نیاز عملیات امداد و نجات را انجام دهند.

مدیرعامل آتشنشانی و خدمات شهری اهواز نیز گفت : این حادثه در  ساعت 9:45 دقیقه صبح امروز در شرکت بوتان استان رخ داده است و تا کنون آتش سوزی در 3 مخزن این شرکت مهار شده و دیگری نیز در حال کنترل است.

قنبری در ادامه افزود : 150 آتش نشان و 25 خودروی آتش نشانی، دو خودرو شرکت نفت و یک خودرو نیز توسط فولاد خوزستان برای مهار این حادثه  به محل اعزام شده اند.

وی اظهار داشت : تا کنون دو مصدوم برجای گذاشته است.

 امیرعباس نجفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز،  اظهار داشت: امروز شرکت بوتان گاز اهواز واقع در جاده خرمشهر دچار آتش سوزی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این حریق منجر به انفجار یکی از مخازن شد افزود: متاسفانه دو نفر از همشهریان جان باختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان مخزن دیگری در حال شعله ورشدن و  آتش شدن است گفت: دراین باره نیروهای آتش نشانی در حال اطفاء حریق هستند.

نجفی در ادامه افزود: طی اعلام حادثه از سوی مراجع ذی‌ربط بلافاصله 4 تیم از واکنش سریع، تیم امداد و نجات هلال احمر اهواز و پایگاه علی چعب به محل اعزام شدند.